آغاز برداشت خرما در هندیجان

به گزارش خورنا به نقل از فارس، حمید مطرودی اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی اقدامات مطلوب و قابل قبولی در بخش کشاورزی شهرستان در حال اجراست.
وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده پیش‌بینی برداشت دو هزار تن خرما از سطح ۴۰۰ هکتار نخلستان این شهرستان می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: کشاورزان در طول یک‌سال با تلاش گسترده خود در انتظار برداشت محصول مانده و در این مسیر باید توسط اداره کشاورزی حمایت شوند.
وی با بیان انواع خرمای برداشت شده در شهرستان گفت: انواع خرمای سعمران، برهی، رطب و خارک از جمله محصولات برداشتی در نخلستان‌های هندیجان است.
مطرودی با اشاره به اینکه افزایش محصول کشاورزی نیازمند تأمین سهمیه آب و حمایت جدی مسئولان است افزود: شهرستان هندیجان دارای استعداد و ظرفیت‌های خوبی در زمینه کشاورزی است که با همکاری و همدلی هرچه بیشتر مسئولان می‌توان برای رشد و شکوفایی آن گام‌های بیشتر و سریع‌تری برداشت‌.
وی تصریح کرد‌: با موفقیت به دست آمده در مورد اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی، امیدواریم که در همه زمینه‌ها شاهد کم‌رنگ شدن معضل بیکاری در شهرستان محروم هندیجان باشیم‌.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته به‌زودی شاهد حل مشکلات در پیش‌روی کشاورزان هندیجانی و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات در این شهرستان باشیم.