یک هزار و ۶۸۰ اثر به جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند رسید

خورنا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت:پنج استان کشور یک هزار و ۶۸۰ اثر به دبیرخانه پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند ارسال کردند.

فرهاد پورغراوی علوانی’یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تاکنون ۴۳۰ فیلم، ۲۲۰ فیلمنامه و یکهزار و ۳۰ عکس به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
وی اظهار داشت:با برنامه ریزی انجام شده، تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد آبادان برای نمایش فیلم های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره اروند در نظر گرفته شده است.
پورغراوی علوانی افزود:پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند در سه بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس از یکم تا چهارم اسفندماه در آبادان برگزار می شود.
دبیر انجمن سینمای جوان آبادان نیز گفت:۷۱ درصد فیلم نامه های رسیده به دبیرخانه پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند از پنج استان به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است..
مجید عیدان’ افزود:استان ها ی خوزستان با ۴۷ فیلمنامه، فارس با ۳۹ فیلمنامه، اصفهان با ۳۴ فیلمنامه، البرز با ۳۳ فیلمنامه و قم با ۳۰ فیلمنامه بیشترین تعداد فیلمنامه های ارسالی به دبیرخانه پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند را به خود اختصاص دادند.
عیدان اظهار داشت:در این جشنواره فیلمنامه نویسانی از استان های اصفهان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، قم، البرز، سمنان و خوزستان حضور می یابند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *