شهردار اهواز: در هر منطقه از اهواز یک پارک بانوان احداث شود +تصاویر

خورنا  شهردار کلانشهر اهواز بهره‌برداری از پارک بانوان اهواز را با کاربری استفاده بانوان عنوان کرد و افزود: استتار و پوشش این پارک برای آسایش بانوان اهوازی به صورت کامل وجود دارد و با دیوارکشی و استقرار نیروهای شهرداری این امنیت برقرار است.

همزمان با جشنهای سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین و مجهزترین پارک ویژه بانوان استان در زمینی به مساحت ۵ هکتار در منطقه ۴ کلانشهر اهواز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در آیین بهره برداری از این پارک گفت: در دوران رژیم شاه، برخی امکانات وجود داشت، اما مردم نمی توانستند از این امکانات استفاده کنند.

آیت ا… ‘سید محمد علی جزایری’ افزود: در آن دوران باشگاهی مثل ‘گلف’ در اهواز، امکانات مناسبی داشت اما به این دلیل که مسوولیت اصلی بر عهده کشورهای خارجی بود، و به دلیل رعایت نشدن موازین اسلامی مردم نمی توانستند از این امکانات استفاده کنند.

وی ادامه داد:  اکنون به برکت انقلاب اسلامی و جوانان، نظام اسلامی در کشور حاکم است و خانواده ها می توانند با خیال راحت اجازه فعالیت را به جوانان خود بدهند.

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا رییس شورای اسلامی شهر اهواز از دیگر سخنرانان این مراسم بود. وی در بیانات خود اظهار داشت: تلاش بر این است که در هر منطقه از شهر اهواز یک پارک بانوان احداث شود.

وی افزود: پاسخگویی به نیاز استان خوزستان برای دریافت خدمات بهتر، وحدت و همدلی مسئولان را لازم دارد. بنابراین باید با وحدت و همدلی به مطالبات مردم استان و شهر اهواز پاسخ گفت.
سعادت​نیا ادامه داد: این وحدت و همدلی باید حول محور ولایت باشد و مهم آن است که با صبوری و درایت به مشکلات و مطالبات بر زمین مانده مردم اهواز پاسخ گفت اما متاسفانه کند بودن مسیر تحقق مطالبات موجب شده معضلی به نام ریزگردها نیز به این مشکلات اضافه شود.

رییس شورای شهر اهواز گفت: بنابراین لازم است با همدلی، درایت و در سایه ولایت امور را مدیریت کنیم تا بتوانیم معضلات و مشکلات مردم را برطرف سازیم.

سعادت​نیا افزود: نمایندگان مجلس، ارکان عالی دولت و شورای اسلامی شهر باید به دور از حواشی به تحقق این امر مهم بپردازند.

وی گفت: آنچه که امروز نیاز انقلاب اسلامی در خوزستان است پاسخ به مطالبات مردم است و بانوان نیز مطالباتی دارند که پارک ویژه بانوان یکی از مطالبات آن​ها بوده است که امروز شاهد به بهره​برداری رسیدن این پروژه بودیم.

رییس شورای شهر اهواز گفت: تا پایان امسال یا اوایل سال آینده دومین پارک بانوان نیز در یکی از مناطق اهواز به بهره​برداری می​رسد.

سید خلف موسوی شهردار اهواز نیز در آئین افتتاح پارک بانوان  اظهار کرد: این پارک شامل یک مجموعه فرهنگی و ورزشی گسترده برای بانوان اهوازی است که با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه  پارک بانوان در مساحتی حدود ۵ هکتار بنا گردیده، افزود: زمین‌های ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه‌سواری و سالن‌های ورزشی سرپوشیده از دیگر امکانات این پارک است.

موسوی تصریح کرد: خاکریزی و درختکاری، احداث آبنماها، احداث سرویس‌های بهداشتی،‌ نورپردازی و سایر موارد لازم در این پارک انجام شده است.

شهردار کلانشهر اهواز بهره‌برداری از پارک بانوان اهواز را با کاربری استفاده بانوان عنوان کرد و افزود: استتار و پوشش این پارک برای آسایش بانوان اهوازی به صورت کامل وجود دارد و با دیوارکشی و استقرار نیروهای شهرداری این امنیت برقرار است.

گفتنی است پارک بانوان اهواز در بلوار گلستان، حدفاصل صدا و سیما و شهرداری منطقه چهار ایجاد شده است. مساحت پارک بانوان ۴ هکتار بوده و دارای ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز، سالن سرپوشیده با مساحت ۲۴۹۶ مترمربع و همچنین ۵۸۰ مترمربع ساختمان​های جانبی است.

۱۴۴۶۹_۲۴۳۱۴۴۷۰_۲۴۴۱۴۴۷۴_۹۵۴۱۴۴۷۶_۲۴۴۱۴۴۷۷_۴۵۱۱۴۴۷۹_۵۸۱