۳ خانه بهبودی در شادگان فعالیت می‌کنند

خورنا: رئیس اداره بهزیستی شادگان گفت: سه خانه بهبودی در این شهرستان برای نگهداری معتادان در حال فعالیت هستند.

جمشید معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امروزه در جامعه به قشر معتاد به‌عنوان بیمار نگاه می‌شود و برای درمان و نگهداری از این افراد تمهیدات مطلوبی اندیشیده شده است.

وی افزود: شهرستان شادگان از سه خانه بهبودی در حال ارائه خدمات به معتادان برخوردار است و به زودی دو مرکز دیگر را در این زمینه راه‌اندازی می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شادگان با بیان اینکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، خاطرنشان کرد: باید معتادان را حمایت کرد و با درمان آنها از آلوده شدن دیگر بخش‌های جامعه به این ماده افیونی جلوگیری به عمل آورد.

وی با بیان تفکیک سه مرکز بهبودی در شهرستان اضافه کرد: این شهرستان یک خانه بهبودی و دو مرکز درمان اعتیاد سرپایی را در خود جای داده و با کمک‌های مردمی و حمایت‌ خانواده معتادان از پس مخارج این مراکز برمی‌آید.

معین همچنین عنوان کرد: ظرفیت‌ نگهداری از معتادان در خانه‌های بهبودی بر اساس مساحت این مراکز بوده و به ازای هر دو مترمکعب یک معتاد نگهداری و ارائه خدمات می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: از مسئولان بخش‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش دامنه اعتیاد در شهرستان بیش از پیش این مراکز را حمایت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *