مهران حاتمی رفت/ میتف سرمربی پتروشیمی بندر امام شد

خورنامدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت: بوبان میتف مقدونیه‌ای به عنوان سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام انتخاب شد.

شاهپور یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: نشست هیئت مدیره باشگاه پتروشیمی بندر امام در پی نتایج تیم بسکتبال این باشگاه در فصل جاری لیگ ملی بسکتبال برگزار شد.

وی افزود: هیئت مدیره باشگاه پتروشیمی بندر امام در این نشست برای ادامه فعالیت‌های تیم بسکتبال در لیگ حرفه‌ای بوبان میتف مربی این باشگاه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام با قدردانی از زحمات سه ساله مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال این باشگاه، تصریح کرد: بوبان میتف به عنوان سرمربی جدید، هدایت تیم بسکتبال را در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بر عهده گرفت و قرار بر این شد که دستیاران میتف به زودی با هماهنگی باشگاه انتخاب و معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پتروشیمی بندر امام در چهارمین مصاف مرحله نهایی لیگ ملی بسکتبال، پنج‌شنبه گذشته در خانه و در حضور بیش از ۳ هزار هوادار با نتیجه نزدیک ۷۴ بر ۷۳ از تیم مهرام شکست خورد و جام قهرمانی را تقدیم این تیم کرد.

قرار است لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور از ۲۷ بهمن ماه آغاز شود که در این رقابت‌ها تیم‌های شرکت کننده برخلاف لیگ ملی مجاز به استفاده از بازیکن خارجی هستند.