عملیات ساخت جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم آبادان آغاز شد

خورنا: شهردار آبادان گفت: با اختصاص اعتبار ۱۹ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریالی، عملیات ساخت جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم این منطقه آغاز شد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عملیات ساخت جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم آبادان با همکاری و تعامل مطلوب مسئولان نفت آبادان آغاز شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم این منطقه افزود: این جاده متشکل از ۴۰ متر عرض و دو باند ۱۱ متری در پشت پلیت‌های جاده کنار پلیت تانک‌فارم است.

شهردار آبادان در ادامه تصریح کرد: جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم به بلوار معروف دوم مهر متصل شده و از آنجا به سمت ذوالفقاری متصل می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه ۱۹ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری بوده و پیمانکار آن از طریق مناقصه عمومی تعیین شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: در حالی این پروژه کلنگ‌زنی شد که از عملیات اجرایی آن ۱۵ روز گذشته و کار اجرایی آن آغاز شده است.

شهردار آبادان با بیان اینکه پلیت‌هایی که محدوده‌های صنعتی نفت را پوشش داده برچیده شده و دیوار جدید جایگزین آن می‌شود، اضافه کرد: جاده فعلی تانک‌فارم نیز به‌عنوان جاده محلی برای اهالی این منطقه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *