امام جمعه هندیجان: شاعران اهداف امام و انقلاب را در آثار خود بیاورند

خورنا وهاب شیرعلی : حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در جمع هنرمندان و شاعران این شهرستان که به‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت اظهار کرد: در زمان حکومت امام علی(ع) وامام جعفرصادق شاعران بزرگی داشته‌ایم که به آنها افتخار می‌کنیم و اهل بیت(ع) نیز به وجود آنها افتخار می‌کنند.
وی با بیان اینکه اگر شما یک بیت شعر برای رضای خدا بگوئید خداوند هم یک بیت شعر در بهشت برای شما می‌سازد افزود: شعر در مجموع باید برای رضای خدا باشد نه خشنودی حاکمان ظالم، همچون دوران سابق که برخی از شاعران فقط برای دربار پادشاهان و تملق گویی شعر می‌سرودند.
امام جمعه هندیجان خطاب به شاعران خاطرنشان کرد: مومنان از شما پیروی می‌کنند و خدا و اهل بیت(ع) نیز به شما شاعران مسلمان افتخار می‌کنند پس در شعر شما باید سیره امامت و ولایت مدنظر قرار گیرد و به‌ویژه ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب و اسلام مشهود باشد.
به گزارش خبرگزاری خورنا ، همزمان با ایام‌الله دهه فجر و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم شب شعری با حضور امیرعلی توسلی معاون فرماندار و حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور امام جمعه و پوردوستعلی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات و مردم، و با همکاری انجمن شعر شهرستان در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس اداره ارشاد برگزار شد.