با دستور استاندار خوزستان:

عملکرد فرمانداران خوزستان رصد، ارزیابی و بررسی می شود

خورنامدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان از تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد فرمانداران خبر داد و گفت:در این کمیته ، عملکرد فرمانداران رصد، ارزیابی و بررسی می شود.

به گزارش ایرنا ، ˈمحسن اورکیˈ روز پنجشنبه در نشست با فرماندار ویژه دزفول گفت:این کمیته با دستور استاندار خوزستان و به منظور ارزیابی عملکرد فرمانداران در زمینه های مختلف تشکیل شده است.

وی وظیفه فرمانداران و مجموعه فرمانداری ها ، در راستای خدمت رسانی به مردم و هماهنگی دستگاهها برای اجرای طرح ها و برنامه ها ، مهم و حساس عنوان کرد و افزود:نظارت بر حسن انجام کار فرمانداران از جمله مواردی است که از سوی کمیته ارزیابی مورد بررسی قرار می گیرد.

اورکی بیان داشت:با تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد فرمانداران ، استاندار خوزستان ، شخصا از نزدیک در جریان کار و عملکرد فرمانداران قرار گرفته و بر عملکرد آنها نظارت خواهد کرد.

وی همچنین در این نشست از عملکرد فرماندار دزفول و نیز معاونان و کارشناسان این فرمانداری در انجام وظایف محوله تقدیر کرده و از نزدیک با کارشناسان بخش های مختلف این فرمانداری دیدار و گفت و گو کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست ، از اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت:تخصیص هشت هکتار زمین برای ترمینال فرودگاه دزفول و اخذ مجوز مرز هوایی از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه و عمران این شهرستان صورت گرفته است.

ˈحبیب الله آصفیˈ افزود:برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی ، کارخانه لوله سازی ، کارخانه قند ، پتروشیمی و کارخانه سیمان این شهرستان نیز پیگیری هایی انجام شده است.

وی شهرستان دزفول را،به واسطه مقاومت و ایستادگی مردم در طول هشت سال دفاع مقدس ، شایسته خدمات رسانی بیشتر و بهتر دانست و اظهار داشت:تامین زیر ساخت های لازم در راستای عمران و توسعه شهرستان دزفول ضروری است.

در این نشست کمیته های ارزیابی،کارشناسی و نظارت بر عملکرد فرمانداری دزفول مشخص شدند.