رئیس اداره ارشاد و تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک:

فعلا مجوزی برای موسیقی زنده پاپ در اندیمشک صادر نخواهد شد!

خورنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک گفت:برگزاری کنسرت دستورالعمل های خاص خود را دارد ولی با توجه به مهبا نبودن فضای عمومی فعلا مجوزی برای موسیقی زنده پاپ صادر نخواهد شد.
 
به گزارش خورنا از اندیمشک، حجت الاسلام ولی اله مهدوی بیش از ظهر امروز در گفت با خبرنگاران دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی دانست . 
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: انقلاب اسلامی تجلی باور انقلابی و مفهوم اسلام و باور شهدا در جامعه اسلامی ایران است  ودهه فجر فرصت مطلوب در جهت شناسایی گفتمان انقلاب است وشایسته است از این فرصت جهت ترویج  هر چه بهتر فرهنگ ارزشی در جامعه  استفاده مفید را به کار برد . 
 
وی افزود: تلاش جامعه فرهنگی شهرستان اندیمشک،اجرا و برگزاری هر چه با کیفیت تر برنامه های دینی و ارزشی و انقلابی و اسلامی در  سطح شهرستان است، ولی متاسفانه مشکلات مالی  وسخت افزاری این مسیر را در ترویج فرهنگ اسلامی و ارزشی اندیمشک را با مشکلات بسیاری مواجه نموده است و ما هنوز پس از پیگیری های گسترده هنوز امکان ساخت مرکز نمایشگاهی و همایشی مناسب را در شهرستان اندیمشک پیدا نکرده ایم که همین موضوع ما را درانعکاس مطلوب  گفتمان ارزشی و انقلابی شهرستان با مشکلات بسیاری مواجه نموده است  وامیدواریم با همکاری مسئولین شهری و استانی شاهد رفع این مشکل باشیم . 
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: مسئولین فرهنگی شهرستان اندیمشک با پیش بینی برنامه های متعدد فرهنگی در صدد پاسداشت هرچه مطلوب تر گفتمان انقلابی و توسعه مفاهیم انقلابی و ارزشی در سطح جامعه هستند و امیدواریم در این مسیر با همکاری نهادهای ذی صلاح امکان ترویج فرهنگ اسلامی را مطابق گفتمان رهبری و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را به نحوی شایسته داشته باشیم . 
 
وی افزود:برنامه های محوری و مهمی توسط این نهاد پیش بینی شده است که می توان به برگزاری چهارمین گنگره سراسری ملک ملکوتبا همکاری انجمن شعر و داستان شهرستان اندیمشک به هدف احیا بازشناسی آموزه های دفاع مقدس و شناساندن بیشتر مکان معنوی دوکوهه و کمک به هویت بخشی بیشتر به ادبیات پایداری با پیام وزیر محترم ارشاد اسلامی در ۲۰ اسفند ماه،و برگزاری بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر لاله های سرخ با حضور استان های زاگرس نشین کشور از جمله این برنامه ها خواهد بود که تا به حال با ۱۲ استان به منظور حضور در این جشنواره مکاتبات لازمه انجام داده است.  .
مهدوی برگزاری مسابقات حفظ و ترتیل قرآن برای خواهران با عنوان «خیرات احسان» را از دیگر برنامه های این اداره در اسفند ماه سالجاری دانست و گفت: این برنامه با مشارکت بانوان از گروهای سنی مختلف در شهرستان برگزار خواهد شد. 
 
حجت الاسلام مهدوی در ادامه  با بیان اینکه اجرای برنامه های موسیقی با توجه به گفتمان ارزشی و اسلامی  در سطح جامعه  شرایط و ضوابط خاص خود  را دارد خاطر نشان کرد: باتوجه به مهبا نبودن فضای عمومی فعلا مجوزی برای موسیقی زنده پاپ صادر نخواهد شد لیکن برای اجرای موسیقی محلی و سنتی منعی وجود ندارد و اجرای این سبک از موسیق بدون محدودیت خاص در سطح جامعه بر گزار می شود . 
 
وی افزود: مقوله ی تک خوانی و اجرای فردی موسیقی توسط بانوان مطابق تاکید وزارت ارشاد مطابق گذشته خواهدبود و همانند گذشته بانوان به صورت چند خوانی طبق ضوابط خاص خود در اجرای موسیقی مشارکت دارند که آن هم موضوع جدیدی نیست و سابقه  اجرا در گذشته را دارد. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی بابا اخه برین شهرایه دیگرو نگاه کنید واسه مردمشون واسه شادیشون واسه تفریحشون حاظرن همه کار کنن :( اما اندیمشک واسه فراری دادن مردم فقط کار میکنه