ابراز رضایت شهرک طالقانی بندرماهشهر به توجه استاندار به این شهرک/ با تهیه طومار از استاندار قدردانی میکنیم

خورنا پس از تشکیل شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر، مردم و تشکل های مردم نهاد در شهرک طالقانی ماهشهر، موجی از رضایتمندی و احساس خرسندی منطقه شهرک طالقانی ماهشهر را فرا گرفت.

به گزارش عصر جنوب از ماهشهر؛ جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر با حضور استاندار خوزستان، هیات همراه، مسئولین شهرستان و شهروندان شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

در این جلسه؛ دکتر مقتدایی با تاکید به محرومیت زدایی از مناطق محروم خواستار توجه ویژه به مشکلات این شهرک شد و اظهار داشت: بنده بر اساس شناختی که از شهرک طالقانی و شهرستان بندر ماهشهر دارم درخواست دادم تا جلسه شورای اداری، با حضور مردم در این منطقه برگزار شود.

دکتر مقتدایی در ادامه افزود؛ باید به دنبال اتحاد در بین مدیران شهرستان و ارتقای بندر ماهشهر به شهرستان ویژه باشیم.

صحبت های دکتر مقتدایی استاندار خوزستان باعث موجی از خوشحالی و رضایتمندی در بین مردم شهرک طالقانی و شهرستان بندر ماهشهر شده است.

به همین منظور؛ اهالی شهرک طالقانی ماهشهر در حال جمع آوری طومار جهت تقدیر از استاندار خوزستان هستند.

در این رابطه؛ یکی از ساکنان شهرک طالقانی ماهشهر به خبرنگار عصر جنوب گفت: در حال تهیه طومار و جمع آوری امضاء جهت تشکر از این اقدام مردمی استاندار خوزستان هستیم و جا دارد از اقدامات دکتر قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بخاطر توجه ویژه به این شهرک تشکر کنیم و جمع آوری طومار و امضاء شاید کار کوچکی در برابر اقدام بزرگ ایشان باشد.