فرماندار هندیجان: ویژگی بارز مردم‌سالاری انقلاب اسلامی در هیچ یک از کشورهای جهان حتی کشورهای اسلامی وجود ندارد

خورنا وهاب شیرعلی : احمد جعفری‌نسب صبح امروز در دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز این انقلاب این است که مردم خودشان سرنوشت خودشان را انتخاب می‌کنند، چه به‌ صورت مستقیم همچون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای و چه غیرمستقیم نظیر رهبری نظام که توسط خبرگان خود مردم انتخاب می‌شود.
وی تصریح کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه‌ها حضوری جدی و سرنوشت‌ساز دارند و از این‌رو شما دانش‌آموزان باید با وحدت و انسجام در این مسیر همراه با ملت و نظام حرکت کنید.
فرماندار هندیجان گفت: در رژیم طاغوتی پهلوی هیچ حرکتی به دست مردم اداره نمی‌شد و به واقع شاه و اطرافیانش رای مردم را قبول نداشتند.
جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه ویژگی بارز مردم‌سالاری انقلاب اسلامی در هیچ یک از کشورهای جهان حتی کشورهای اسلامی وجود ندارد گفت: ۳۶ سال از عمر این انقلاب می‌گذرد و مردم در تمام صحنه‌ها حضور داشته و خواهند داشت و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر این موضوع را اثبات می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری خورنا ، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات و سازمان‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی هندیجان برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *