گزارشی خلاصه از سفر استاندار به بندرماهشهر

خورنا استاندار خوزستان صبح امروز همراه با هیاتی متشکل از مدیران کل استان به بندرماهشهر سفر کرد.

به گزارش خورنا از بندرماهشهر، استاندار خوزستان صبح امروز همراه با هیاتی متشکل از مدیران کل استان به بندرماهشهر سفر کرد تا از روند فعالیت ها و پروژه های سطح شهرستان بازدید به عمل آورد.

استاندار خوزستان در بدو ورود خود به بندرماهشهر با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای بندر ماهشهر را گرامی داشت. پس از آن از پروژه تفریحی خور بندرماهشهر که توسط شهرداری در حال ساخت و تجهیز میباشد بازدید به عمل آمد. در این بازدید شهردار بندرماهشهر، توضیحاتی پیرامون این پروژه ارائه داد.

در ادامه از بندر تجاری ماهشهر که بازدید شد. این بندر که به کمک سپاه، شهرداری و اداره کل گمرک در حال ساخت و تجهیز است قرار است به محل تردد لنج های مردمی باری تبدیل شود که رونق توسعه اقتصاد شهری این بندر مهم میشود.

استاندار خوزستان و هیات همراه در ادامه این سفر از ایستگاه نوساز راه آهن بندرماهشهر بازدید کردند. پروژه ساختمان ایستگاه راه آهن بندرماهشهر اخیرا به اتمام رسیده و به زودی با پایان ریل گذاری و پارکینگ، به بهره برداری میرسد.

در ادامه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی صورت گرفت و از روند کار و فعالیت ها در این بندر کسب اطلاع شد. همچنین صرف ناهار در یکی از کشتی های حاضر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی برگزار شد و گشت دریایی کوتاهی نیز به عمل آمد.

پس از پایان بازدیدها، استاندار و هیات همراه و مسئولان شهرستان برای برگزاری جلسه شورای اداری به یکی از مدارس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر رفتند و جلسه شورای اداری برگزار شد./ پایان

مشروح خبر و تصاویر به زودی/ عکس خبر تزئینی