۴ پروژه‌ آبی گردشگری در ساحل کارون با اعتبارات استانی در حال اجراست

خورنا مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون گفت: پروژه‌های آبی گردشگری ساحل کارون به منظور زیباسازی ساحل کارون و با اعتبارات استانی است.

مهدی مداری ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های ساحلی رودخانه کارون، اظهار کرد: پروژه مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی گلستان با اجرای محوطه‌سازی در ساحلی غربی کارون حد فاصل پل پنجم تا پارک شقایق اجرا می‌شود.

وی افزود: در این پروژه که در مساحت یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع انجام می‌شود با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال آغاز به کار کرد که طبق قرارداد یک ساله تا ۱۰ ماه دیگر به بهره‌داری خواهد رسید؛ این پروژه تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مداری همچنین در خصوص پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی کیانپارس در ساحلی شرقی حدفاصل پارک لاله تا پل هفتم گفت: این پروژه نیز در حال اجرا است که با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و اعتبار اولیه ۲۴ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون ادامه داد:‌ پروژه پله‌های دسترسی به ساحل کارون نیز در مساحت ۴۵۰ متر مربع در ساحل کیانپارس اجرا می‌شود؛ این پروژه برای دسترسی شهروندان به آب در ساحل کارون اجرا شده که به صورت پلکانی تا عمق چهار متری کار خواهد شد.

وی در بازدید از پروژه کافه جزیره اظهار کرد: این پروژه که در ساحلی غربی رودخانه کارون در جزیره‌ای به مساحت یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخته و با پل پیاده‌راه دسترسی به جزیره میسر می‌شود، از جمله طرح‌های تفریحی و فرهنگی در شهر اهواز است که در زیبایی ساحل رودخانه کارون بسیار موثر است.

مداری در پایان یادآور شد: در این پروژه‌ها که به همت سازمان عمران ساحل کارون انجام می‌شود، از اعتبارات استانی استفاده شده و به منظور ساحل‌سازی و زیباسازی ساحل کارون انجام می‌شوند.