امضای تفاهمنامه شرکت جی‌.ال.ایکس خرمشهر با عراق

خورنامدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند گفت: در دیدار با وزیر ارتباطات عراق تفاهمنامه‌ای با این کشور امضا کردیم.

حمید سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: امیدوارم با بازدیدی که وزیر ارتباطات از این شرکت داشت در آینده نزدیک بخشی از مشکلات و معضلات پیش روی برطرف شود.

وی ادامه داد: از جمله مشکلاتی که در کشور با آن سر و کار داریم، معضل قاچاق است که تاثیر بسزایی روی تولید کار در کشور گذاشته است.

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند تصریح کرد: با وجود اینکه برندهای مختلفی بدون مجوزهای لازم و بدون داشتن استاندارد‌های لازم از مبادی غیر رسمی وارد کشور می‌شوند اما این موضوع ضربات بزرگی را به بخش تولید در کشور وارد می‌کند و در این خصوص ما طرح ریجسترینگ را به وزیر ارتباطات پیشنهاد داده‌ایم.

وی افزود: در بحث اشتغال، یک‌هزار نفر را در این شرکت مشغول به کار هستند که ۷۰۰ نفر از آنان در کارخانه و در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند و ۳۰۰ نفر در خدمات پس از فروش ما در سراسر کشور حضور دارند.

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند خاطرنشان کرد: صادرات، از بازار عراق آغاز شده و در حال حاضر گوشی‌های GLX در بازار این کشور در دسترس مشتریان عراقی قرار دارد.

وی ادامه داد: مقداری از تولیدات خود را نیز به کشور یمن ارسال کرده و در آینده نزدیک نیز چند کشور دیگر را برای این کار در نظر گرفته‌ایم.

سعیدی در ادامه از بازدید وزیر ارتباطات کشور عراق از کارخانه تولید گوشی‌های GLX خبر داد و افزود: شب گذشته نیز دیداری با وزیر ارتباطات عراق داشتیم و در این خصوص تفاهمنامه‌ای را با این کشور امضا کردیم.