انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی در بهبهان

خورنافرمانده انتظامی بهبهان از انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی با برنامه ریزی و تدابیر لازم توسط نیروی انتظامی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، صبح امروز مسئولان شهرستان بهبهان در مراسمی که در پارک شهر باغ ملی بهبهان برگزار شد از پرسنل نیروی انتظامی قدردانی کردند.

این تقدیر با گردهمایی دانش آموزان همراه و به نقش نوجوانان در تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرم با بالا بردن سطح معنویت نوجوانان و جوانان تاکید شد.

فرمانده انتظامی بهبهان در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بهبهان، شرقی‌ترین شهر استان است و همچنین گلوگاه ورود استان‌های کهگیلویه و بوشهر و ورودی دیگر استان‌های کشور به خوزستان بوده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نورالدین موسویان اضافه کرد: نیروی انتظامی توانسته با برنامه ریزی و تدابیر لازم، باندهای قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی را معدوم کند.

وی در ادامه افزود: همین اهمیت ویژه است که لزوم پیشگیری از وقوع جرم با بالا بردن سطح معنویت را باعث می‌شود.

فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: با توجه به اینکه خطر در کمین نوجوانان ما است از این خطرات مهلک و خانمان سوز مواد مخدر با خبر شده تا به آن مبتلا نشوند.

موسویان همچنین عنوان کرد: فقط با آگاهی از خطرات و انس با قرآن و اهل بیت(ع) عصمت و طهارت می‌توان از خطرات پیش رو گریز و گذر کرد.

وی در ادامه گفت: سعی کرده‌ایم در نشست با مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش آنها را از خطرات احتمالی که در کمین دانش آموزان هست آگاه کنیم و با دیدار با دانش آموزان و ایجاد ارتباط صمیمانه با دانش آموزان آنها را نسبت به جامعه آگاهی بخشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *