وعده های بی سرانجام مخابرات هفتکل به شهروندان/ حرف های ضد و نقیض مخابرات هفتکل با وزیر ارتباطات

خورنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: هنوز پهنای باند خوزستان ظرفیت پذیرش متقاضی را دارد / مخابرات هفتکل: هفتکل ظرفیت پذیرش متقاضی را ندارد / چه کسی راست می گوید وزیر ارتباطات یا اداره مخابرات هفتکل؟

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، در هفته ی گذشته در سفر محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت روحانی از راه اندازی سایت های جدید ارتباطی، افزایش خطوط تلفن و افزایش پهنای باند خبر داده است.

 

از حدود سه ماه پیش مسئولین مخابرات هفتکل بر اساس آخرین آمار خود از اداره کل مخابرات استان خوزستان وعده‌های بسیاری برای شهروندان هفتکلی به خصوص در موضوع واگذاری خط تلفن ثابت و ثبت نام اینترنت پرسرعت طرح می کردند.

 

اما هر گاه شخص یا شهروندی جهت ثبت نام خط تلفن ثابت یا اینترنت پرسرعت به مخابرات مراجعه می کرد، قول هفته آینده را به او می دادند و امروز سه ماه از وعده هایشان گذشته است اما گویا هنوز هفته آینده فرا نرسیده است!

 

با توجه به وعدههای مسئولین مخابرات هفتکل این سوال به وجود می‌آید که اگر امکانات لازم برای واگذاری خط تلفن ثابت فراهم نبوده چرا وزیر ارتباطات با افتخار وعده‌های گسترده‌ای برای این امر ارائه داده ‌است.

 

جالب اینجا که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی که با حضور جمعی از مسوولان در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهارکرد: خوزستان اهمیت بسیار خاصی از نظر منطقه ای و موقعیتی برای کشور دارد، از این رو باید شرایط ارتباطات در خوزستان در موقعیت بسیار عالی باشد.

 

جالب تر اینجا ست که واعظی در بخش دیگری از سخنان خود گفته است: با وجود مشترکان زیادی که در پهنای باند ارتباطی خوزستان وجود دارد هنوز پهنای باند این استان ظرفیت پذیرش متقاضی را دارد.

 

همچنین بر اساس شنیده های خبرگزاری ندای هفتکل، مخابرات شهرستان هفتکل با توذیع پوسترهای تبلیغاتی اعلام نموده است، شهروندان هفتکلی می‌توانند برای دریافت اینترنت پرسرعت هم اقدام کنند؛ این در حالی است که مخابرات حتی خط تلفن ثابت هم به شهروندان ارائه نداده چه برسد به اینکه بخواهد به آنها اینترنت پرسرعت ارائه دهد.

 

موضوع زمانی تاسف‌ برانگیزتر می‌شود که می بینیم همین اینترنت های در حال استفاده شهرستان هفتکل نیز با سرعت بسیار ضعیف به مشتریان واگذار می شود که گاهی مواقع شاهد اتمام زودوقت ترافیک آن هستیم.

در پایان امیدواریم، مسئولین ارشد شهرستان هفتکل و مسئولین مربوطه در استان خوزستان این معضل مشهود را یکی از موضوعات اولویت دار خود قرار بدهند و هر چه زودتر این مشکل را به اتمام برسانند.