«پترو» باز هم یک پای دوئل بزرگان/ یک قدم تا فینال

خورنا در پنجمین مصاف پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد در لیگ ملی بسکتبال، دوئل سختی برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، پنجمین دیدار پتروشیمی و دانشگاه آزاد در چارچوب لیگ ملی بسکتبال کشور، فردا در سالن دانشگاه آزاد تهران برگزار می‌شود تا بسکتبال ایران شاهد یکی دیگر از زیبایی‌های این رشته ورزشی آکادمیک باشد.

دیدار فردا که پنجمین رویارویی دو تیم در فصل جاری به شمار می‌رود، قطعا از زیبایی‌های دو چندانی برخوردار خواهد بود و برای رسیدن یکی از دو تیم به فینال رقابت‌ها، علاقه‌مندان زیادی را به سالن دانشگاه آزاد و پای گیرنده‌های تلویزیونی خواهد کشاند.

نماینده قدرتمند استان خوزستان که به عنوان یک تیم سازمان یافته و منظم در خلال این رقابت‌ها عمل کرده است، به هیچ عنوان در بازی فردا حریف آسانی برای دانشگاه نیست، و اوج حساسیت را در چهار کوار‌تر این دیدار شاهد خواهیم بود.

شاگردان مهران حاتمی قطعا تاکنون راه مبارزه با بازیکنان دانشگاه را آموخته و برای زمین‌گیر کردن میزبان خود نباید حتی دقیقه‌ای از زمان بازی را از دست بدهند و از بازی خود غافل شوند.

پترو در بازی قبل نشان داد که می‌توان یاران مهران شاهین‌طبع را مبهوت کرد و حتی با اختلاف امتیاز بالا این تیم را پشت سر گذاشت و به خوبی می‌توان این تیم را در تمامی دقایق مسابقه کنترل کرد و اجازه تحرک زیاد به بازیکنانی چون ارغوان و حسن‌زاده را نداد.

در کل پترو در بازی فردا با پدیده جنگندگی دانشگاه روبه‌رو است و شاگردان مهران شاهین‌طبع قطعا هر چه از زمان بازی که می‌گذرد خود را بیشتر در زمین بازی پیدا می‌کنند و به راحتی می‌توانند هر نتیجه‌ای را به سود خود بازگردانند.

مردان مهران حاتمی در مصاف سخت فردا دوندگی بالا و حضور مستمر در زیر سبد را باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و این را مد نظر قرار دهند که از دست دادن هر توپی منجر به امتیاز دهی به تیم حریف است.

همچنین پرتاب‌های آزاد نیز نقش بسیار مهمی در پیروزی یک تیم در بازی بسکتبال ایفا می‌کند و مهران حاتمی باید به لحاظ روانی تیم خود را مهیای لحظات حساس این مسابقه کند.

البته از بحث اشتباهات داوری نیز نباید غافل شد، مسئله‌ای که به ویژه تیم پتروشیمی بندر امام در این فصل از آن ضربه‌های مهلکی خورده است و به نظر می‌رسد اگر روال قبلی ادامه داشته باشد باید شاگردان مهران حاتمی فردا در چندین جبهه بجنگند.

مردان مهران حاتمی البته شیطنت‌های روزبه ارغوان را نیز نباید فراموش کنند، بازیکنی که تبحر ویژه‌ای در به راه انداختن جنگ روانی و عصبی کردن بازیکنانی همچون صمد نیکخواه بهرامی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین مصاف دو تیم پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد تهران، فردا در تهران برگزار خواهد که در صورت پیروزی هر کدام از دو تیم، تیم پیروز یک پای فینال این رقابت‌ها خواهد شد و باید در بازی پایانی به مصاف تیم مهرام برود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *