۵ هزار نیرو در شادگان مشغول به کار می‌شوند

خورنا: فرماندار شادگان گفت: در صورت بهره‌برداری از پروژه فولاد شادگان، ۵ هزار نیرو در این شهرستان مشغول به کار می‌شوند.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان با برخورداری از قابلیت و ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری همچنان از معضل بیکاری رنج می‌برد.

وی افزود: جوانان این مرز و بوم برای یافتن شغل به شهرهای مجاور کوچ کرده و سختی‌های بسیاری نظیر اقامت و ترددهای خطرناک را متحمل می‌شوند.

فرماندار شادگان با اشاره به بندر تجاری این منطقه خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل این پروژه که در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید جوانان زیادی جذب اشتغال می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به پروژه فولاد شادگان عنوان کرد: کار اجرایی این پروژه نیز از سال ۸۶ آغاز شده و با برنامه‌های در دستور کار تا سال ۹۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

فیوضی با بیان اینکه پروژه فولاد تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: این پروژه به دلیل کمبود نقدینگی با مشکلاتی مواجه شده ولی با تأمین اعتبار مورد نیاز، درصدد رفع مشکل آن هستیم.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه ۵ هزار نفر در آن مشغول کار می‌شوند، افزود: سال گذشته ۷۰۰ نفر بومی مشغول کارهای پروژه بودند.

فرماندار شادگان در پایان اظهار کرد: امیدوارم پروژه فولاد با حمایت مسئولان در موعد مقرر و در راستای ارتقای سطح اقتصادی و اجتماعی شهرستان به بهره‌برداری برسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *