شهردار آبادان: تعریض جاده کنار پلیت آبادان رو به اتمام است

خورنا: شهردار آبادان گفت: تعریض جاده کنار پلیت آبادان تا اواخر تیرماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به میزان پیشرفت پروژه جاده کنار پلیت در منطقه اظهار کرد: عملیات اجرایی و تعریض جاده کنار پلیت آبادان به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: البته در روند اجرایی این پروژه با بخشی از معارض از جمله مشکلات مربوط به مخابرات و کابل نوری مواجه بوده که با تمهیدات اندیشیده شده موفق به رفع آن شدیم.

شهردار آبادان اضافه کرد: هم‌اکنون پیمانکار در حال انجام کار در این مسیر بوده و تا ماه آینده به طور کامل عملیات پیاده‌روسازی و روکش آسفالت آن نیز به اتمام می‌رسد.

وی هدف از اجرای این پروژه را چنین عنوان کرد: این جاده بسیار قدیمی و باریک بوده و از آنجایی که تردد بی‌شماری از شهروندان را بر دوش می‌کشد نیاز به تعریض و بهسازی آن به ضرورت احساس می‌شد.

شیرازی با بیان اینکه شهرداری از تعامل بسیار خوب شهروندان در اجرای پروژه‌هایش کمال تشکر را داشته، خاطرنشان کرد: در این راستا از نقص و خلل ایجاد شده در محل زندگی شهروندان در راستای اجرای پروژه‌های این اداره عذرخواهی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری آبادان در راستای رفع مشکلات موجود شهرستان و رفاه بیش از پیش زندگی شهروندان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *