پیشواز انتخابات با پیاده روی خانوادگی در دزفول +عکس

خورنا “وبلاگ پلاک دزفول” متعلق به “انصار حزب الله” این شهرستان ، طی مطلبی نوشت :

۱- ورزش کردن سفارش دین و بزرگان است و دعوت به ورزش هم همانند امر به معروف است.

۲- زندگی امروزه همش ماشینی شده و چاقی بلای این روزهای مردم است . مردم به هزار راه فکر می کنند تا قدری لاغر شوند ، اما باز هم ورزش کردن غافلند.

۳- بسیاری از کارشناسان بر این معتقدند بدلیل عدم فعالیتهای روزانه بدن حالت کرختی می گیرد و بسیاری از بیماریهای امروز به دلیل عدم تحرک و یا ورزش نکردن است .

۴- ابتکار پیاده روی خانوادگی در شهر کار جالبی است که تذکری جدی است به همه که می خواهید سلامت بمانید ، باید ورزش کنید.

۵- بلاخره دستگاههایی در کشور وجود دارند که باید ورزش را از نوع همگانی آن گسترش دهند ؛ در این شکی نیست و باید انجام شود.

امّا همه اینها راگفتیم تا بگوییم : ورزش به حضرت عباس(ع) ،خیلی خوب است ، خیلی خوب است که خانوادگی ساعاتی را پیاده روی کنیم ، خوب است که مردم دیارمان سلامت و سر وحال باشند.

این روزها با توجه به شرایط جوی ،همایشهای پیاده روی خانوادگی در شهرهای اقماری دزفول در چندین نوبت و در مناطق مختلف برگزار شده است. که در اذهان عمومی شائبه ای بوجود آمده است که امید است چنین نیتی که در ادامه ذکر می شود، بر آن مترتب نباشد:البته بر نیت دوستان شوراها و شهرداری و مسئولان آن مناطق در خدمت رسانی بیشتر به مردم شکی نیست و بر این واقفیم که این دوستان تمام همت خود را مصروف خدمات دهی و خدمات گیری از مسئولان دزفول و استان برای این مناطق نموده اند . امّا باید مراقب بود تا شائبه سیاسی به هدف آسیب نرساند. برخی ها بر این باورند که فرصت بوجود آمده از این گونه همایش ها، نباید در جهت اهداف سیاسی و انتخاباتی استفاده شود ، نباید به گونه ای رفتار گردد که این شائبه بوجود آید که برخی ها از هم اکنون تنور انتخابات را روشن نموده و از اکنون به پیشواز انتخابات رفته اند.

حرف روی هدایای پایانی و نوع تبلیغات مراسم است. همایش های پیاپی و تاکید در تبلیغات همایش ها بر مشارکت نماینده و هدایای اهدایی از جانب ایشان ، شبهاتی بوجود آورده است که امید داریم نماینده محترم و دفتر ایشان متوجه این امور باشند . سیاسی کاری دردی است که در همه حوزه های این کشور وجود دارد .

اگر کسی کوچکترین اطلاعاتی از شیوه تبلیغات داشته باشد ، متوجه نقش محوری نماینده در این مراسمات خواهد شد و حتی اداره ورزش و بقیه ادارات که بیشتر به این موضوع مرتبط هستند در حاشیه می باشند . نمونه های تصویری که در ذیل بدان اشاره کرده ایم هدف مطلب ما را بیشتر تبیین می نماید:تلاش های نماینده و پی گیریهای کشوری و استانی و مطالبات مسئولان شهری از مسئولان ارشد کشوری که در این مدت انجام داده و می دهد ، مأجور.

همایش-بزرگ-پیاده-روی-خانوادگی-شهر-شمس-آباد-۲۱۹٫jpg2 مراسم-قرعه-کشی-و-پایانی-همایش-بزرگ-پیاده-روی-خانوادگی-شهر-صفی-آباد

اما کارها نباید قاطی شود ، برگزاری اینگونه همایش ها متولی دارد و باید آنها برگزار کنند ، نماینده که کارش برپایی ورزش همگانی نیست ! هست؟! آن هم در یک منطقه در یک ماه سه بار؟! در شهرهای تازه تاسیس در بخش مرکزی در نیمه ی دوم سال تا کنون چندین همایش پیاده روی انجام شده و پای ثابت این همایش ها و هدایایش، دفتر نماینده بوده است. (۱۳۹۳/۱۰/۵ شهر شمس آباد – ۵ دستگاه دوچرخه از سوی نماینده ، ۱۳۹۳/۱۰/۲۶ شهر امام – ۹ کارت ۵۰ هزارتومانی توسط نماینده ، ۱۳۹۳/۱۱/۳ شهر صفی آباد – ۵ عدد دوچرخه توسط نماینده)

آیا برگزاری اینگونه مراسمات با رسالت نمایندگی مجلس همخوانی دارد؟! چگونه می خواهیم در جامعه این نکته جا بیفتد که نماینده کارش قانون گذاری است و نه مشکلات اجرایی حوزه های انتخاباتی؟! (این نکته بر اساس قانون گفته شد)