شهردار بندرماهشهر: پرداخت عوارض از سوی صنایع، سبب ایجاد تحولی عظیم و پیشرفت چشم گیر در شهر میشود

خورنا شهردار بندرماهشهر گفت: پرداخت عوارض الایندگی به جبران خسارت‌های وارد شده به مردم شهرستان گوشه‌ای از مطالبات و حق طبیعی مردم شهرستان است.

غلام‌حسین کمایی در خصوص پرداخ عوارض آلایندگی به خبرنگار خورنا گفت: پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها یا به شکل صحیح‌تر، پرداخت عوارض به جبران خسارت‌های وارد شده به مردم شهرستان گوشه‌ای از مطالبات و حق طبیعی مردم شهرستان است.

وی گفت: هر چند که سلامتی را با هیچ چیز نمی‌توان مقایسه کرد و نمی‌توان آن را فروخت اما این را می‌دانیم که برای به دست آوردن آن و حفظ آن، نیازمند تلاش است که ایجاد فضا‌های ورزشی، توسعه فضای سبز شهرستان و ارتقای سطح کیفیت بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر تنها بخشی از آن است.

شهردار بندرماهشهر عنوان کرد: پرداخت عوارض از سوی صنایع به شهرداری‌هایی که در آن شهرستان مستقر هستند سبب ایجاد تحولی عظیم و پیشرفت چشم گیر شهرستان‌ها خواهد شد که بدون شک این تحولات رضایت مردم را به همراه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فرهنگی بسمه تعالی شهردار و مسولین محترم ازآنجایی بارزترین نتایج آلودگی هوا بیمار ی برخی از شهروندان و متحمل شدن شدن خانوادها به هزینه های سنگین درمان می باشد تا جایی که حتی فکر کردن به موضوع برای برخی افرادوحشت آفرین می باشد پیشنهاد می شود که ازمحل این درامد به شهروندانی که گرفتاربیماری های خاص مثلا سرطان شدهاند وموضوع هم از سوی مراجع ذیصلاح تایید شده است کمک شود بنده فکر می کنم که اولا حق آنها است ثانیا این پول ماهیتا متعلق به شهرداری نیست که به کام پیمانکاران عزیز با کمترین بهره وروری ریخته شود
    • مریم جناب فرهنگی هزینه پیشگیری کمتر از درمان هست .کمک به بیماران کار شایسته است ولی تا کی؟ بلاخره باید با فضا سازی اماکن فرهنگی آموزشی,ورزشی،بهداشتی و تفریحی... سلامت روح روان و جسم شهروندان تامین کرد.و من تشکر میکنم از کسانی که مسابقه فوتسال تیم ماهشهر با تیم هنرمندان برگزار کردن و هم یک کار فرهنگی ورزشی انجام دادن و هم کمک به بهزیستی