شهردار اهواز:

اولویت نخست شهرداری اهواز کسب حداکثری رضایت مهمانان نوروزی است

خورنا شهردار اهواز طی جلسه ای مشترک با معاونین، مدیران مناطق و مدیران عامل سازمانهای تابعه شهرداری به تشریح برنامه های دهه فجر امسال و نوروز ۹۴ پرداخت.

سید خلف موسوی در آغاز این نشست ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون همه شهدا گفت:طبق نظر سنجی و ارزیابی های صورت گرفته از شهروندان و میهمانان نوروزی از عملکرد شهرداری اهواز راضی بودند و مردم تغییرات صورت گرفته در شهر را بوضوح دیدند و اگر قرار باشد  چهره شهر اهواز مانند سال گذشته باشد، مردم تفاوتی را احساس نکرده و دیدگاه مثبتی نیز نخواهند داشت. بنابراین لازم است از همین الان شروع بکار کرده و طرحهای خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی اعلام نمایند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز دو قشر مصرف کننده خدمات وجود دارد یکی مهمانانی که در قالب کاروان های راهیان نور هستند و دیگری هموطنانی هستند که از سراسر کشور می آیند و قصد دارند در اهواز بمانند و در شهر به گردش و تفریح بپردازند.

شهردار اهواز تصریح کرد: برای استقبال از میهمانان نوروزی باید بر روی مناطق تفریحی مانند ساحل کارون، بازارهای شب،اماکن زیارتی و تاریخی،رستورانهای شهر و اقامتگاههایی مانند مسافرخانه ها، هتلها و غیره متمرکز شد زیرا اگر بخواهیم خاطره ی خوبی از شهر اهواز د ر اذهان مسافران  بجا بماند باید بر روی این مکانها کار اساسی صورت گیرد.

سید خلف موسوی همچنین بر پاکیزگی مکانهای عمومی مانند پایانه ها، فرودگاه، ایستگاه راه آهن، سرویسهای بهداشتی و تامین روشنایی شهر همکاری لازم صورت گیرد.

وی افزود: هدف و اولویت نخست ما کسب حداکثری رضایت مهمانان نوروزی و رضایتمندی مردم است و باید تلاش کنیم افرادی که به اهواز سفر می کنند، راضی به خانه هایشان برگردند.

شهردار اهواز، مقوله گردشگری و توریسم را در توسعه اقتصادی شهرها با اهمیت خواند و اظهار داشت:  طبق تاکید حضرت آیت الله جزایری باید زیبایی اهواز را ببینید و در عید نوروز هم فرصت خیلی خوبی است تا این زیباییها را به مردم نشان دهید. باید هیچ گونه چاله ای در شهر وجود نداشته باشد و اکیپ آسفالت جهت ترمیم و آسفالت  خیابانهای شهر فعال باشد.