پایانه مسافربری شهرستان هفتکل به مکان سابقش بازگشت

خورنا – برخی از مدیران شهرستان هفتکل نه تنها باری از دوش مردم این شهرستان کم نکرند بلکه با ناکار بلدی خود مشکلات آنها را نیز بیشتر کرده بودند.

 

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، حدود سالهای ۸۹ _ ۹۰ بود که با تصمیم اشتباه برخی از مسئولین وقت ، پایانه مسافربری هفتکل از محل خود به خارج از شهر منتقل شد.

 

ساخت دفتر جدید پایانه مسافربری هفتکل با صرف هزینه های سنگینی تاسیس شد که نه تنها گامی به سوی پیشرفت هفتکل نبود بلکه فقط صرف هزینه های گزافی از جیب بیت المال و بودجه هفتکل بود.

 

 

در طی این مدت، بارها مسافران و رانندگان ترمینال هفتکل به این مشکل و معضل معترض شدند و خواستار بازگشت به مکان سابق بودند، زیرا بدلیل مسافت طولانی برخی از رانندگان شخصی، مسافران را قبل از رسیدن به ترمینال به هر نحوی سوار می کردند و تعداد کمی از شهروندان به پایانه مسافربری مراجعه می کردند.

 

 

نه تنها رانندگان بلکه مسافران نیز از پیمودن مسافت طولانی برای رسیدن به پایانه مسافربری به شدت گلامند شده بودند زیرا این اقدام باعث هزینه های اضافی جهت تاکسی سرویس برای رفتن به ترمینال شده بود.

 

 

این معضل بطوری شده بود که حتی چندین بار هم آقای داودی مدیر این پایانه مسافربری در گفتگو با رسانه ها خواستار بازگشت ترمینال به مکان سابق شد اما انگار گوش شنوایی وجود نداشت.

 

 

با گذشت یک از سرکار آمدن مدیریت جدید در فرمانداری هفتکل و با رایزنی های که انجام داد توانست، محل سابق پایانه مسافربری (روبروی جایگاه سوخت) را تجهیز و مشکلات این مکان را برطرف سازد.

 

 

تعداد زیادی از شهروندان هفتکلی و رانندگان این پایانه مسافربری در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل ضمن تشکر از مهندس محسن بیرانوند فرماندار شهرستان هفتکل خواستار انعکاس این موضوع در سایت شدند.

 

 

همچنین بر اساس اخبار رسیده به خبرگزاری ندای هفتکل، احتمالأ دانشگاه علمی کاربردی هفتکل به ساختمان جدید پایانه مسابرفری که در ورودی شهر قرار داد، منتقل شود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *