تیم شهدای بهبهان، نتیجه و اخلاق را مقابل کارگر هندیجان واگذار کرد

خورنا: از سری مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان باشگاههای خوزستان عصر روز یکشنبه بیست و هشتم خردادماه در استادیوم ۲۲ بهمن بهبهان، تیم های کارگر هندیجان و شهدای صف بهبهان به دیدار هم رفتند که تیم کارگر هندیجان در یک بازی برتر و هجومی توانست با دو گل به برتری دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خورنا از بهبهان، بازی دو تیم در حالی آغاز شد که حملات بازیکنان تیم هندیجانی و دو موقعیت گلزنی این تیم در همان دقایق ابتدایی بازی، حکایت از انگیزه ی بالای این تیم برای کسب هر سه امتیاز داشت .

این انتظار در دقیقه ۲۵ بازی و روی ضربه سر زیبای مسعود قنواتی به سر آمد و کارگر در نیمه ی اوّل با همین تک گل به رختکن رفت.

نیمه ی دوم با فشار تیم بهبهانی همراه شد تا اینکه در دقیقه ۵۱، دارو اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم بهبهانی کرد که این فرصت با بی دقتی بازیکن تیم بهبهان به هدر رفت.

بازی در دقایق بعدی  بیشتر در میانه میدان دنبال می شد تا اینکه در دقیقه ۸۵ مسعود قنواتی بار دیگر با هوشیاری تمام با یک ضربه ی دقیق، خودش و تیم کارگر هندیجان را به دومین گل در این دیدار رساند.

اما تیم شهدای صف بهبهان علاوه بر شکست در خانه، اخلاق را هم باخت تا با به وجود آوردن صحنه های زشت و زننده جو متشنجی را در بیرون استادیوم به وجود بیاورد و پای شکایت و کلانتری به وسط کشیده شود.

جالب اینجاست که تیم بهبهانی نام شهدا را یدک می کشد! جالب اینجاست که گلبهار مربی فرهنگی تیم شهدای صف بهبهان( شاغل در آموزش و پرورش ) آتش بیار معرکه بود.

اینجاست که این سوال پیش می آید که آیا باید حتما” تیم میزبان برنده ی بازی باشد؟ آیا باید همین تیم های بهبهانی ها وقتی در هندیجان برنده میشوند با سنگ و… بدرقه شوند؟

متاسفانه در معرکه ای که تیم بهبهانی در بهبهان به راه انداخت، هیات فوتبال بهبهان نه حضور داشت و نه هنوز تماسی با هیات فوتبال هندیجان برقرار کرده اند برای پیگیری مشکل به وجود آمده !

پرونده این رفتار ناشایست و زننده گلبهار مربی فرهگی شهدای صف و بازیکنان این تیم در کلانتری ۱۱ بهبهان صورتجلسه شده است مسئولین تیم کارگر هندیجان با کمک مسئولان بهبهان و هندیجان، در صدد احقاق حق بازیکنان هندیجانی هستند.