سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان خواستار انجام کارهای فرهنگی بیشتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر در سطح مدارس و دانشگاه‌ها شد

خورنا وهاب شیرعلی : هوشنگ محمدیان در حاشیه جلسه مانور مبارزه با مواد مخدر، در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار کرد: با توجه به عزم ملی مسئولان برای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از اعتیاد جوانان و نوجوان، شبکه بهداشت و درمان نیز با تمام امکانات و نیروی انسانی وارد صحنه شده است.
وی با تاکید بر اینکه امروزه نیاز حمایت‌های روانی به یک فرد معتاد بسیار با ارزش و نقش زیادی در آینده این فرد دارد افزود : نباید تنها راه مبارزه را زندان بدانیم زیرا پس از طی این دوره مجددا به مواد مخدر روی خواهد آورد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان اضافه کرد: افراد روی آورده به اعتیاد را باید مورد حمایت روانی قرار داد و به آنها بگوییم که همچنان عضوی از این جامعه هستند.
محمدیان گفت: یک سازمان یا نهاد هیچ‌وقت در راه مبارزه با بحث اعتیاد موفق نمی‌شود مگر اینکه همه دست به‌دست همدیگر داده و با بسیج تمام امکانات مشکلات افراد آسیب دیده و در دام اعتیاد و خانواده‌های آنان را برای همیشه حل کنیم.
وی خواستار انجام کارهای فرهنگی بیشتر در این زمینه در مدارس و دانشگاه‌ها شد و عنوان کرد : قشر عظیم جوان ما در مدارس و دانشگاه‌ها هستند و ما نباید از آنها غافل شده و با یک چشم برهم زدن شاهد نابودی این سرمایه‌های عظیم انسانی باشیم.
محمدیان اضافه کرد : باید خودمان را در قبال تک تک این نوجوانان و جوانان مسئول بدانیم و فراتر از یک وظیفه اداری تلاش کنیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان با بیان اینکه امروزه ضررهای جانی مواد صنعتی از مواد سنتی هزاران بار بیشتر است و سریع‌تر انسان را نابود کند گفت: وقت فکر کردن کم است و خنثی حرکت جنگ نرم دشمن نیاز به یک بسیج عمومی دارد.
وی در پایان تاکید کرد : با برگزاری یک جلسه و ارسال گزارش عملکرد سطحی هیچ‌یک از مشکلات حل نمی‌شود و نیاز است اقدامات اجرایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را در سطح شهرستان جدی‌تر دنبال کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *