تنها مرکز ترک اعتیاد هندیجان تعطیل است

خورنا وهاب شیرعلی : ماشاالله مکتوفی ظهر امروز در حاشیه جلسه مانور مبارزه با مواد مخدر، در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار داشت : در سال گذشته با همکاری ادارات سطح شهرستان شاهد برنامه‌های بسیار خوبی در هفته مبارزه با مواد مخدر بودیم ولی امسال باید تلاش کنیم بهتر از سال قبل کارها انجام گیرد.
وی افزود : باید در سطح روستاها کارهای تبلیغاتی در این زمینه انجام گیرد زیرا قشر جوان روستایی آسان‌تر در دام دشمن گرفتار می‌شود.
رئیس اداره بهزیستی هندیجان گفت : دشمن در بحث موادمخدر به هیچکس رحم نمی‌کند و امروزه ما شاهد این هستیم که خانواده‌های زیادی گرفتار این بلای خانمان سوز شده‌اند.
مکتوفی ادامه داد : برنامه‌های زیادی به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر از طریق استان ابلاغ شده و وظایفی از قبیل بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد، انجام کارهای تبلیغاتی و شناساندن خطرات و ضررهای مواد مخدر به‌ویژه از نوع صنعتی هم برعهده اداره بهزیستی است.
وی با بیان اینکه تنها مرکز ترک اعتیاد شهرستان تعطیل شده، از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست یا یک شخص را برای راه اندازی این مرکز معرفی کنند و یا اینکه از پزشکان بیمارستان جهت این اقدام استفاده کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *