شورای اسلامی بندر ماهشهر مصوبه یک میلیاردی تیم بسکتبال صنایع را تکذیب کرد

خورنا رییس شورای اسلامی شهر ماهشهر کمک به تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی را تکذیب کرد.

قدرت الله سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر، کمک این مجموعه به تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی را تکذیب کرد.

سلطانی گفت: درخواستی از سوی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر در خصوص مساعدت به این تیم ورزشی برای ما ارسال شده است، در این باره جلسه ای را برگزار کردیم اما تا این لحظه هیچگونه تصمیمی اتخاذ نشده است و این نامه در حال بررسی میباشد و در صورت مصوب شدن کمک به این تیم و یا هر تیم ورزشی دیگری، موضوع از طریق اینجانب اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر؛ طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر کمک یک میلیارد تومانی شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر به تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی از سوی برخی خبرگزاری ها منتشر شده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری برادر سلطانی شما خودتان بچه همینجایی و دردآشنا و بهتر میدانید چه کسانی و با چه اهدافی تیم صنایع ماهشهر را به این روز کشاندند و از شما خواهش میکنیم این تیم رو دریابید و کمکش کنید!!!این تیم امروز حکم حیثیت ماهشهر و ماهشهری رو داره و ما ماهشهریها هم استقبال میکنیم!!! خدا رسوا کنه اون چندتا مدیر تهرانی که توی NPC نقشه کشیدن که این تیم و نام ماهشهر رو از صحنه بسکتبال ایران حذف کنند و یه دست نشانده همچون حنیف گوش بفرمان هم شد بازیچه دست تهرانیها!!!! شما رو بخدا بچه های شورا رگ تعصب ماهشهریتون نذاره این تیم شهرمون منحل شه و بقول خودمون دشمن شاد بشیم...یاعلی
  • قنواتی کاش فکری جدی بحال تیم صنایع بشه. مسئولین پتروشیمی که بیخیال شدن و جشن و ولخرجیهاشون نمیذاره ورزش ماهشهر بجایی برسه چون مدیراش خوزستانی نیستن و واسشون مهم نیست و این ما بومیا هستیم که باید بفکر باشیم لذا از شما برادرانه استدعا داریم نام صنایع پتروشیمی ماهشهر رو بکوری چشم بدخواهان زنده نگهدارید.