توسط شهردار دزفول ؛

جزئیات احداث پروژه عظیم فتح المبین دزفول تشریح شد + عکس

به گزارش خورنا و به نقل از روناش ، شهردار دزفول صبح امروز چهارشنبه با حضور در نشست شورای اسلامی شهر ، به تشریح جزئیات احداث پروژه عظیم فتح المبین این شهرستان پرداخت .

“محمد رضا کرمی نژاد” در این جلسه که همراه با پیمانکار در آن حاضر شده بود ، گفت : این پروژه در میدان فتح المبین احداث ، و شامل پُلی دو شاخه و زیرگذر می باشد ، که در نوع خود طرحی کم نظیر و بزرگترین زیرگذری است که تا به حال در سطح شهر داشته ایم .

وی ادامه داد : طول این پُل ۶۷۴ متر ، طول زیرگذر ۵۳۰ متر و عرض خالص پُل و زیرگذر ۹.۲۰ متر می باشد . زمان بندی پیش بینی شده برای اتمام این پروژه ۱۸ ماه بوده و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از آن تخمین زده شده است .

“محمد حسن فضیلت پناه” عضو شورای اسلامی شهر دزفول هم در این جلسه خطاب به پیمانکار ، طی سخنانی ، اظهار داشت : مردم دزفول خواهان نظم هستند و این پروژه باید با نظم و حداقل مزاحمت برای شهروندان به انجام برسد و ما برای احداث این پروژه خواهان کار سه شیفت از تیم پیمانکاری بوده و یک شیفت را قبول نداریم ؛ و با توجه به اینکه قرارداد ۱۸ ماه است ، اما اگر بتوانید آن را در طی ۱۲ تا ۱۴ ماه به اتمام برسانید خود حُسن نیتی خواهد شد در پرونده کاری شما برای طرح ها و پروژه های بعدی و قطعا دعای خیر مردم فهیم دزفول هم پشت سر شما خواهد بود . ما طبق قرارداد نسبت به شما ۱۸ ماه تعهد داریم و تجهیزات و قعطات مورد نیاز شما را هم تامین خواهیم کرد ، شما هم با سرعت عمل و کیفیت بالا و پیش از زمان بندی عمل نمائید .

شهردار دزفول نیز پس از اتمام سخنان فضیلت پناه ، به تیم پیمانکاری در صورت اجرای این سخنان قول پاداش داد .