اردوی تفریحی آموزشی اصحاب رسانه در خوزستان

خورنا: به همت اداره مطبوعات و با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اردوی یکروزه ای ویژه خبرنگاران و اصحاب مطبوعات و رسانه استان به مقصد شهرستان ایذه و جهت بازدید از سد کارون ۳ برگزار گردید.

سرپرست اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این اردو را آشنایی بیشتر خبرنگاران با یکدیگر و ایجاد فضای مناسب جهت تعامل و ارتباط صمیمی با تلاشگران عرصه مطبوعات و همچنین ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و برگزاری کارگاه آموزشی برای آشنایی بیشتر به امر خبر نویسی و روزنامه نگاری برشمرد و گفت: در این اردو همچنین شرکت کنندگان از تاسیسات فنی سد کارون ۳ و نقاط زیبا و دیدنی شهر ایذه بازدید به عمل آوردند.

عباس حیدری با اشاره به اینکه در این اردوی تفریحی و آموزشی ۳۵ نفر از خبرنگاران و اصحاب مطبوعات استان حضور داشتند گفت: در این برنامه، کارگاه آموزشی خبر نویسی جهت عزیزان شرکت کننده برگزار گردید .

لازم به ذکر است که این اردو در دو مرحله برگزار می شود که مرحله دوم آن در هفته های آتی با حضور تعدادی دیگر از خبرنگاران و اصحاب مطبوعات به یاری خداوند متعال برگزار می گردد .