مرکز کتاب تخصصی آموزش عالی در خرمشهر راه‌اندازی می‌شود

خورنا: رئیس اداره ارشاد خرمشهر گفت: با تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مرکز کتاب تخصصی آموزش عالی به جای کتابخانه‌های محله‌ای در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: کتاب و کتاب‌خوانی در توسعه علم و اقتصاد کشورها، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی افزود: در این راستا باید به مقوله بااهمیت ارتقای سطح کمی و کیفی کتابخانه‌ها توجه بیشتری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر تصریح کرد: این اداره با شکوفایی بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و پرورشی شهرستان همواره جوانان را در تعالی و پیشرفت حمایت کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

* الکترونیکی کردن کتابخانه‌های خرمشهر

وی اضافه کرد: اداره ارشاد شهرستان در سال جاری با گنجاندن برنامه‌های بازسازی و محوطه‌سازی کتابخانه‌های موجود در شهرستان، الکترونیکی کردن آنها همچنین محاسبه و پرداخت مطالبات کتابخانه‌ها از شهرداری درصدد رفع مشکلات موجود در کتابخانه‌های خرمشهر است.

جوروند با اشاره به دیگر اقدامات در دستور کار این اداره گفت: حل مشکل نیروی خدماتی کتابخانه‌ها، ایجاد مرکز کتاب تخصصی آموزش عالی به جای کتابخانه‌های محله‌ای و معرفی مدارس با امکانات خوب برای ایجاد قرائت‌خانه از دیگر اقدامات اداره ارشاد شهرستان است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر در ادامه احداث دو باب کتابخانه محله‌ای در سطح شهرستان و پیگیری ساخت کتابخانه مرکزی خرمشهر را از دیگر برنامه‌های این اداره در سال جاری عنوان کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *