وجود ۱۲۰۰ ظرفیت خالی مسکن مهر در خرمشهر

به گزارش خورنا و به نقل از فارس، سعید حمید با اشاره به اهمیت مسکن مهر به عنوان سیاست راهبردی دولت اظهار داشت: پروژه مسکن مهر یک پروژه بزرگ و با اهمیت است و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید در اسرع وقت به متقاضیان و مردم تحویل داده شود.
وی ادامه داد: طرح مسکن مهر از جمله اقداماتی است که دولت در راستای سیاست‌های خود برای بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد جامعه از مسکن مناسب و رفع مشکل مسکن جوانان مورد اجرا گذاشته شده است.
رئیس اداره تعاون خرمشهر افزود: طرح مسکن مهر در حال حاضر به یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های در حال اجرا در کشور تبدیل و در همه شهرها شاهد اجرای این پروژه هستیم.
حمید ادامه داد: دولت تمام زیرساخت‌ها و تاسیسات مورد نیاز واحدهای مسکونی از جمله آب، برق، گاز و تلفن را به طور رایگان ایجاد و فقط هزینه انشعاب آنها بر عهده متقاضیان خواهد بود.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ واحد ظرفیت خالی در خرمشهر وجود دارد و متقاضیان واجدالشرایط می‌توانند به تعاونی‌ها برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
رئیس اداره تعاون خرمشهر اضافه کرد: اعضا تاکنون همکاری مطلوبی با تعاونی‌های مسکن مهر خرمشهر در قالب مسکن مهر آزاد و ادارات داشته‌اند.
وی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده و اقدامات کارشناسی شده سهم آورده هر عضو و متقاضی خرمشهری ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.
حمید بیان کرد: مسکن مهر خرمشهر در دو فاز ادارات و آزاد با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است که امیدواریم تاپایان سال شاهد بهره‌برداری از تعداد کثیری از این واحدها باشیم.
وی با اشاره به اینکه احداث یک هزار واحد مسکن مهر در پروژه مسکن مهر ادارات خرمشهر تعریف شده، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر تنها ۶۰۰ واحد در حال احداث است.
رئیس اداره تعاون خرمشهر در طرح مسکن مهر آزاد نیز تعداد دو هزار و ۵۸۴ واحد مسکن مهر تعریف شده، ادامه داد: در حال حاضر تنها عملیات احداث یک هزار و ۴۱۲ واحد در حال اجراست.
وی تصریح کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی نیز در راستای سرعت بخشیدن به این پروژه همکاری‌های لازم را با تعاونی‌ها داشته باشند.
حمید از بانک‌های عامل خواست در راستای پرداخت به موقع تسهیلات به تعاونی‌های مسکن مهر همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.