مدیر باشگاه حفاری: چند تماشاگرنما موجب محرومیتمان شد

خورنا درجریان بازی تیم فوتسال ملی حفاری با گیتی پسند اصفهان که دو هفته قبل در اهواز برگزار شد ازسوی برخی تماشاگران تخلفاتی صورت گرفت که باعث شد تاکمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیهای خانگی تیم فوتسال ملی حفاری را تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگراعلام کند.

علیرضا حاجتی روز یکشنبه به ایرنا اظهارداشت : همین امر موجب شد تا در بازی با مس سونگون از هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران که بعدازظهرشنبه دراهواز برگزارشد نتوانیم ازتشویق تماشاگران دلسوز و واقعی خود بهره مند شویم .

وی گفت : باتوجه به وضع پیش آمده درحال بررسی و برنامه ریزی هستیم تا جلوی تکرارچنین وضعی را بگیریم زیرا حضور تماشاگر در زمین ازعوامل گرمی بازی و تشویق میزبان برای گرفتن سه امتیاز است .

حاجتی به بازی تیم فوتسال ملی حفاری در برابر تیم مس سونگون اشاره کرد وگفت : دراین دیدار بازیکنان ما در مقابل حریف بازی برتر وقابل قبولی از خود ارایه دادند تا جاییکه مارا به بازیهای آینده هرچه بیشتر امیدوارکردند.

وی اظهارداشت : در این بازی تیم ما استحقاق زدن بیش از پنج گل را داشت ،به طوری که اگر بازیکنان ما درنواختن ضربات نهایی ازخود دقت بیشتری نشان می دادند ،می توانستند با بیش ازپنج گل زمین مسابقه راترک کنند.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری درادامه گفت : از آنجا که هدفمان کسب عنوان قهرمانی است دربازی های پیش رو سعی خواهیم کرد تا با حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم .

تیم فوتسال ملی حفاری در بازی روزقبل خود موفق شد با نتیجه پنج بر دو تیم مس سونگون را شکست دهد و با ۳۴ امتیاز به رده دوم جدول لیگ برتر باشگاه های ایران صعود کند.

منبع / ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *