رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان: فعالیت‌های هلال احمر در کاهش گرایش جوانان به مواد مخدر موثر است

خورنا وهاب شیرعلی : عاشور قنواتی در جلسه مانور مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور مسئولان ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: هلال احمر با قشر عظیمی از جوانان اعم از دختر و پسر در طول سال سروکار دارد و به همین منظور در روزهای مشخص برای همه اعضا و خانواده‌های آنها کلاس‌های آموزشی ویژه‌ای برگزار می‌کند.
وی افزود : همه هدف این جمعیت دور نگهداشتن نسل جوان از خطرات و توطئه‌های دشمن نظیر مواد مخدر است زیرا دشمن پس از شکست در جنگ تحمیلی آن هم با آن پشتیبانی همه جانبه بیکار ننشسته و مطمئن است که با جنگ کاری به پیش نخواهد برد.
رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان تصریح کرد : به همین دلیل دشمن از راه فرهنگی جبهه جدیدی برای ما باز کرده و نسل جوان و آینده ساز مملکت را مورد هدف قرار داده است.
قنواتی گفت : امروزه یکی از اهداف اصلی مسئولان کشوری و استانی هلال احمر، انجام کارهای فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت قشر عظیم جوانان بوده و تاکنون در این زمینه کوتاهی صورت نگرفته است.
وی ادامه داد : مسئولان در تمام زمینه‌ها از همین جوانان داوطلب در فعالیت‌های امدادی و عملیات‌های بزرگ امدادی استفاده می‌کنند و با اعتماد به آنها در راستای تعالی فرهنگ این جمعیت در بین نسل جوان گام برمی‌دارند.
قنواتی افزود : با توجه به اینکه خانواده‌ها با اطمینان خاطر اجازه می‌دهند فرزندانشان وارد جمعیت هلال احمر شوند ما نیز با برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های فرهنگی و هنری اوقات خالی این نسل جوان و نوجوان را پر می‌کنیم.
رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان اضافه کرد : امروز اگر یک نفر با غفلت به سوی مواد مخدر برود و آلوده شود فردا روز تبدیل به صدها نفر شده که این غفلت کردن‌ها به‌ هیچ‌وجه قابل بخشش نیست.