درخشش فرنگی‌کاران ایذه‌ای در مسابقات کشتی انتخابی باشگاه‌های خوزستان

خورنا مسابقات کشتی فرنگی جوانان، انتخابی باشگاه‌های خوزستان با‌ عنوان گرامیداشت جهان پهلوان تختی در سالن خانه کشتی اهواز به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات که بیش از ۱۱ شهرستان استان خوزستان حضور داشتند، کشتی‌گیران ایذه‌ای با درخشش خود در چندین وزن، توانستند در بین بهترین‌های این مسابقات قرار بگیرند. سعید سید احمدیان کشتی‌گیر ایذه‌ای وزن ۵۰ کیلوگرم توانست در بین بیش از ۱۴ نفر شرکت کننده، در بین نفرات برتر قرار گیرد.

درخشش احسان محمدی در بین بیش از ۱۵ ورزشکار شرکت‌کننده در وزن ۵۵ کیلوگرم و قرار گرفتن نام حسین اسدی کشتی‌گیر با آتیه ایذه‌ای در وزن ۶۶ کیلوگرم در بین افراد برتر، نشان از تکنیک و قدرت این ورزشکار صاحب مقام آسیایی را دارد. بهرام جمشیدی و علیرضا رضایی دو ورزشکار دیگر ایذه‌ای در وزن ۷۴ کیلوگرم، در بین بیش از ۲۰ نفر شرکت‌کننده این وزن توانستند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند و نام خود را در بین سه نفر برتر این وزن قرار دهند.

کسب این نتایج درخشان توسط جوانان کشتی ایذه، در کنار افتخار آفرینی کشتی‌گیران دیگر ایذه‌ای چون، پیام بویری و رامین طاهری در تیم ملی بزرگسالان، نشان از استعدادهای بالای ورزشکاران این رشته محبوب در این شهرستان را دارد و یاری تمام مسئولان استانی در زمینه ورزش را می‌طلبد. بدون شک سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ورزش این شهرستان، از جمله کشتی و فوتبال باعث شکوفایی بیشتر استعدادهای ورزشی آن خواهد شد

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *