هواداران ما را تنها نگذارند

خورنا بهروز مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خوزستان با ابراز رضایت از بازی شاگردانش در تورنمنت چهارجانبه استان خوزستان اظهار کرد: این قهرمانی ما را به اهداف خود نزدیک‌تر و به هماهنگی تیم کمک کرد.  وی ادامه داد: در این بازی‌ها سعی کردیم از بازیکنان جدید خود شناخت بهتری پیدا کنیم و آن‌ها را با بازیکنان قدیمی تیم هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پس از پایان تورنمنت خوزستان دو روز به بازیکنان استراحت داده‌ایم و در آغاز تمرینات، روی کارهای تیمی و پوشش نقاط ضعف در خطوط دفاعی و حمله کار خواهیم کرد.

  مکوندی افزود: هواداران ما نیز مثل همیشه ما را یاری کردند و امیدواریم در ادامه راه سختی که در پیش داریم ما را تنها نگذارند.  وی تاکید کرد: هنوز مشکلات مالی تیم پابرجا است و امیدوارم به وعده‌های داده شده جامه عمل پوشانده شود تا بازیکنان بدون دغدغه نیم‌فصل دوم را آغاز کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته در دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان موفق شد فولاد نوین اهواز را از پیش روی بردارد و به عنوان نخست این رقابت‌ها دست یابد.  این تیم دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه جاری در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در خانه میزبان پیکان تهران خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *