تصویب طرح جامع شهر بهبهان در شورای عالی شهرسازی

خورنا حسین ملک خدایی صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه، در ارتباط با ستاد سفرهای نوروزی و راهیان نوروزی بهبهان اظهار کرد: این طرح از طرح‌های مهم مدیریت شهری است که برای آینده شهر تاثیرات به‌سزایی دارد و برای نهادینه سازی آن باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه این طرح یکی از طرح‌های مهم در برنامه ریزی و مدیریت شهری است افزود: در واقع، طرح جامع، برنامه‌ای است که به صورت راهنما عمل می‌کند و خط‌مشی کلی سیاست‌های توسعه شهر بهبهان را تعیین می‌کند.

فرماندار بهبهان اضافه کرد: این طرح با حضور وزیر راه و شهرسازی و در شورای عالی شهرسازی به تصویب رسیده است. ملک خدایی خاطرنشان کرد: با تصویب این طرح ۱۷ کیلومتر کانال‌های شهری طراحی و گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۵۰ هکتار زمین اضافه و طراحی شده که محدوده شهری را گسترده‌تر و اضافه شده است یادآور شد: تعریض خیابان‌ها و میدان‌های شهری و تغییر مبلمان شهری از تاثیرات مثبت این طرح است.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه سعی می‌کنیم از مشاوران برتر در حوزه مطالعات برای ساماندهی مدیریت شهری استفاده کنیم افزود: طرح جامع، می‌تواند علاوه بر تحقق اهداف درازمدت و میان‌مدت، زمینه توسعه هر چه بیشتر شهر را نیز فراهم آورد.