فرماندار:۱۰ واحد عرضه قلیان در شوش پلمب شد

خورنا رضا نجاتی ˈ روز سه شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوش گفت:این واحدهای غیر مجاز عرضه قلیان با هماهنگی نهادهای مربوطه تعطیل و پلمب گردید.

وی اظهار داشت:این اقدام در راستای اجرای مصوبه استانداری خوزستان در خصوص تعطیلی قلیان سراها و مبارزه با مصرف مواد دخانی در این شهرستان اجرا شده است.

نجاتی در ادامه با تاکید بر جلوگیری از عرضه مواد غذایی غیر مجاز در بوفه مدارس شهرستان شوش گفت:از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بیش ۴۰ مدرسه در این خصوص مورد بازدید کارشناسان مرکز بهداشت قرار گرفته است.

رییس شورای سلامت شهرستان شوش همچنین در خصوص شیوع بیماری سالک در این شهرستان گفت:اقدامات لازم در زمینه مبارزه و پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرستان شوش از جمله جمع آوری نخاله های ساختمانی اطراف شهر صورت گرفته است.

نجاتی اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت در کوتاه ترین زمان را نشان از فعالیت اعضای این شورا دانست و گفت: این مهم زمینه را برای افزایش ضریب سلامت جامعه فراهم می سازد.

در این نشست بر تشکیل کارگروهی توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شوش برای ارائه راهکار و انجام اقدامات لازم در زمینه حفاظت از محیط زیست با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تاکید شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *