نماینده مردم مسجدسلیمان: مسجدسلیمان برای توسعه به سرمایه گذاری بخش خصوصی نیازدارد

خورنا ˈاسماعیل جلیلیˈ عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری مسجد سلیمان،در محل دانشگاه آزاد این شهرستان افزود: مشکلات و نارسایی ها در این شهرستان بسیار زیاد است اما مردم نیز انتظار دارند مسوولان با عزمی جدی به فکر حل مشکلات مسجد سلیمان باشند.

وی گفت: امروز مشکل بیکاری آستانه تحمل مردم را کم کرده،ومسوولانی که سیاست های دولت را اجرا می کنند باید به فکر راهکارهایی برای حل این مشکل باشند.

جلیلی افزود: بیکاری مشکل اصلی جوانان این شهرستان است که علاوه بر خسارت فردی و اجتماعی، می تواند موجب مشکلات برای آینده کشور نیز شود.

وی مدعی شد: نگاه دولت گذشته به مسجدسلیمان تبعیض آمیز بود؛ و حال که در دولت یازدهم این نگاه عوض شده، کشور با مشکل تامین بودجه روبه رو است.

نماینده مردم مسجد سلمان ،لالی ،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی گفت: در مسجد سلیمان ۲۰ هزار هکتار زمین مستعد برای کشاورزی وجود دارد اما حتی یک هکتار از این اراضی در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری قرار نگرفته است.

جلیلی با اشاره به ظرفیت های گردشگری منطقه اظهارکرد:در کنار توسعه ظرفیت های صنعتی باید به دنبال توسعه و رونق صنعت گردشکری در منطقه بود.

در این نشست که با حضور اقشار مختلف شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد، نمایندگانی از مردم این شهرستان مشکلات را به اطلاع استاندار خوزستان رساندند.

منبع / ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *