فرماندار هندیجان: ما هرسال شاهد پیشرفت نظام اسلامی در تمام زمینه ها هستیم

خورنا وهاب شیرعلی : احمد جعفری نسب فرماندار شهرستان هندیجان بعداز ظهر امروز در جلسه برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هندیجان که با حضور کلیه مسئولین ادارات وسازمانهادر محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید بود اظهار داشت : به همت همه دستگا ههای اجرایی امسال میخواهیم یک دهه فجر با برنامه ریزی خوب داشته باشیم ونسبت به سالهای گذشته بهتر باشد زیرا هرکه سال از عمر انقلاب میگذرد تجربه های بهتری کسب میکنیم.
فرماندار هندیجان گفت : مادر هرسال شاهد پیشرفت نظام اسلامی در تمامی زمینه ها شاهد دستاوردهای عظیمی اعم از علمی صنعتی و نظامی و هوا فضا وغیره هستیم هرچقدر هم دشمنان نظام توطئه کنند خنثی میشود.
جعفری نسب افزود : ما باید دستاوردهای انقلاب را به مردم نشان دهیم اگر نظام دستاوردی برای این کشور ومردم نداشت قطعا رضایت مردم را به دنبال نداشت این حضور با شکوه مردم در کلیه مراسمات بخصوص ۲۲بهمن نشانه عملکرد خوب نظام می باشد.
ایشان در ادامه تصریح نمودند : پس از گذشت ۳۶سال از پیروزی انقلاب ما براساس همان اصول اسلامی پیش میرویم ودر سطح بین الملل با قدرت وبا عزت ظاهر میشویم امروز تمام دنیا به ایران نیاز دارند این عزت وعظمت نشانه دو چیز است اول اسلامی بودن نظام ودوم نظام ولایت فقیه واصلی که امام (ره) از روزهای اول پیروزی بر ان تاکید داشتند که امروز در راس ان رهبری دانا وتوانمند وباصلابت وهوشیار سکان این کشتی را در دست دارد ودر تمام مراحل خطر این نظام را رهبری نموده این کار بزرگ کار هر کسی نمی تواند باشد در انقلابات آخیر دیدیم که بعلت نداشتن رهبری آگاه با شکست مواجه شده اند این ولایت فقیه خیمه گاه عظیم ما هست.
فرماندار هندیجان گفت : باید مسئولین همه در صحنه باشند وکمک کنند و دستاوردهای انقلاب را به صورت نمایشگاه در بیاورند وای انقلاب را به نسل جوان معرفی کنند.
وی در پایان اظار داشت ستاد دهه فجر شهرستان ۱۷ کمیته دارد که وظایف همه آنها مشخص است و باید کارهای مربوط به این ایام الله را پی گیری وانجام دهند.
امیر علی توسلی معاون فرماندار شهرستان هندیجان در این جلسه اظهار داشت : هرسال وقتی به ایام دهه مبارک فجر نزدیک میشویم یک حا ل وهوای عجیبی مردم را فرا میگیرد.
وی گفت : یک واقعیت که باید به آن اعتراف کرد اینکه فقط تغییر یک رژیم در ایران نبود بلکه این انقلابی بود که غرب را هم ویران کرده برهمه ما واجب است که با کمک همدیگر در مسیر پاسداشت این ایام با هم همراه باشیم انقلاب ما برخواسته از خود مردم است اگر محوریت کار را به مردم وجوانان بدهیم قطعا شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.
توسلی در پایان گفت : جوانان مابه ارزش های خود وانقلاب وامام (ره) متصل خواهند شد و همین نسل جوان قرار است که آینده در برابر هجمه های فرهنگی دشمن واستکبار جهانی قرار گیرد وانشاا… در تمام صحنه ها پیروز خواهد شد.