ناجا دزفول نسبت به کلاهبرداری سکه های تقلبی از طریق پیام کوتاه به شهروندان هشدار داد

خورنا جانشین فرمانده ناجا دزفول گفت : به شهروندان نسبت به کلاهبرداری سکه های تقلبی از طریق پیام کوتاه ، هشدار داد .

“سرهنگ پاسدار عبدالسادات دستاران“ گفت : طی ماه های گذشته افرادی کلاهبردار جهت انجام اعمال مجرمانه ، با ارسال پیامک ، خود را از عشایر چادرنشین معرفی نموده که سکه و مجسمه هایی عتیقه یافته و به دلیل سادگی و عدم آشنایی با محیط شهری و فروشندگان ، توان فروش آن ها را ندارند . این افراد کلاهبردار از دریچه ی معنوی و مذهبی نیز وارد شده و اعلام می دارند که : “شماره و یا تلفن مد نظر را از قرآن استخاره نموده” ، و ضمن قسم دادن مخاطب ، از ایشان تقاضا می کنند که در این خصوص با کسی حرفی نزند .

این مقام انتظامی ادامه داد : این افراد شیاد ، پس از جلب نظر طعمه خود ، با ایشان وارد معامله ای صوری شده و در یک فرصت مناسب پس از دریافت پول ، با ارائه سکه تقلبی ، سریعا از محل متواری می شوند .

سرهنگ دستاران همچنین در پایان ، خاطرنشان کرد : تا کنون چندین فقره پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده و افراد کلاهبرداری نیز در این خصوص دستگیر شده اند ؛ اما با توجه به گستردگی این نوع کلاهبرداری ها ، لازم است شهروندان نهایت دقت را به خرج داده و به محض دریافت پیامکی با این مضمون ، مراتب را سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و یا پلیس آگاهی گزارش داده تا ان شاءالله شاهد ریشه کن شدن این گونه کلاهبرداری ها در سطح شهرستان باشیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *