دو کانون فرهنگی هنری مساجد هندیجان افتتاح شد

خورنا: صبح امروز با حضور مسئولان شهری و استانی، دو کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان هندیجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، صبح امروز با حضور مدیرکل ارشاد استان خوزستان، نماینده مردم هندیجان در مجلس، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خوزستان و مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری همچنین جمعی از مسئولان شهری، دو کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان افتتاح شد.

فرماندار هندیجان در این مراسم اظهار کرد: این دو کانون در مساجد روستای “حسین‌آباد” و “هندیجان جنوبی” احداث و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این منظور گفت: میزان اعتبار تخصیص داده به هر کانون فرهنگی، ۴۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات شهری بوده است.

بهروز فرج‌الهی تصریح کرد: در این کانون‌ها فعالیت‌های فرهنگی، هنری، پرورشی و دینی مطابق با فرامین اسلامی انجام شده و جوانان به‌ویژه در فصل تابستان با ثبت‌نام می‌توانند به‌صورت رایگان از دوره‌های تشکیل شده بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به میزان اعتبار سال گذشته به کانون فرهنگی مساجد شهرستان گفت: سال پیش اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیون تومان به ساخت کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان اختصاص داده شد که تاکنون ۱۶ میلیون آن پرداخت شده است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: از مسئولان استانی می‌خواهیم شهرستان هندیجان را با تخصیص اعتبارات قابل توجه، بیش از پیش حمایت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *