سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان: جزو ۴ تیم برتر در جذب بازیکن هستیم

خورنا: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: دو بازیکن جدید بزودی به تیم صنعت نفت آبادان ملحق می‌شوند و به این ترتیب جزو چهار تیم برتر در جذب بازیکن هستیم.

علی‌رضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف جذب کردیم که در این زمینه جزو چهار تیم برتر هستیم.

وی با اشاره به جذب یک بازیکن برزیلی در خط حمله گفت: دیه‌گو ملو هافبک ۲۸ ساله برزیلی قرارداد یک ساله‌ای را با باشگاه نفت امضا کرد.

خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: این بازیکن فصل گذشته در تیم آکادمیای پرتغال که در لیگ برتر این کشور حضور دارد بازی می‌کرده است.

وی تصریح کرد: ملو در فینال جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون کاپیتان تیم بوده و تیم وی در این مسابقات قهرمان شد.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه با اشاره به رضایت اکثر هواداران تیم صنعت نفت از روند جذب بازیکنان در این فصل گفت: سعی شده در اکثر پست‌ها بازیکنان خوب و آماده‌ای را جذب کنیم تا در طول فصل دچار مشکل نشویم.

وی در ادامه گفت: سرمربی تیم اعلام کرده این میزان بازیکن جذب شده کافی است و لزومی به جذب بازیکن جدید نیست اما ما برای استفاده از همه ظرفیت‌ها، بدنبال جذب دو بازیکن دیگر در خط دفاع و هافبک یا حمله هستیم.

خلیلی‌نیا افزود: این دو بازیکن یکی از لیگ برتر و دیگری از باشگاه‌های آسیا خواهند بود که در حال رایزنی در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با جذب این دو بازیکن پرونده جذب بازیکن تیم صنعت نفت آبادان بسته خواهد شد.

وی در خصوص زمان ثبت قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال نیز گفت: طبق روال قبلی، قبل از عزیمت تیم به اردوی کردان که احتمالاً چهارشنبه هفته جاری خواهد بود همه بازیکنان برای ثبت قرارداد خود به هیئت فوتبال آبادان منتقل خواهند شد.

وی افزود: امیدواریم بحث ثبت قرارداد بازیکنان تا دو روز آینده نهایی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *