۶ پایگاه اوقات فراغت در هندیجان برپا می‌شود

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان از برپایی شش پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

خسرو حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت جوانان و نقش مؤثر آن در پیشگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌های نوجوانان و جوانان باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا خانواده‌ها در اولویت برنامه‌ریزی برای فرزندانشان می‌توانند تعامل بسیار مطلوبی با نهادهای مختلف اجتماعی جامعه به‌ویژه آموزش و پرورش ایفا کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان خاطرنشان کرد: در این راستا مسئولان باید با تعمق بیشتری به مقوله اوقات فراغت جوانان نگریسته و برنامه‌هایی را در نظر گیرند که به جذب بیشتر جوانان منجر شده و مانع از بروز عوارض اجتماعی به آنها شود.

وی با بیان برپایی شش پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان این شهرستان تصریح کرد: آموزش و پرورش این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان این منطقه در سطوح مختلف تربیتی، علمی، فرهنگی و هنری اقدام به برپایی شش پایگاه اوقات فراغت در شهرستان کرده است.

حیاتی اضافه کرد: دانش‌آموزان با شرکت در این پایگاه‌ها می‌توانند برای سال تحصیلی جدید، تقویت شده و باانگیزه‌تر باشند.

وی در پایان با عرض تسلیت به‌مناسبت سالروز شهادت امام هفتم شیعیان گفت: در این پایگاه‌ها، فعالیت‌های علمی و فرهنگی عجین شده با دین مبین اسلامی تعریف و پایه‌ریزی شده است.