نشست صمیمی فرماندار با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر

خورنا فرماندار شهرستان بندرماهشهر با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر٬ مهندس نظارت عضو شورای اسلامی شهر معاونین و مدیران شهرداری بندرماهشهر نشست صمیمی داشتند.

به گزارش خورنا، به منظور ایجاد هماهنگی در راستای خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و راهیان نور، جلسه ای با حضور دکتر  منصور قمر، مهندس کمایی، شهردار، و مهندس سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر و همچنین معاونین و مدیران شهرداری جلسه ای بعد از ظهر دیروز مورخ ۹/۱۰/۹۳ در محل سالن جلسات شهرداری بندرماهشهر تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، شهردار بندر ماهشهر طی سخنانی و پس از عرض خیر مقدم به فرماندار محترم و رئیس شورای اسلامی شهر اظهار داشت: هدف از این جلسه هماهنگی هر چه بیشتر و آمادگی لازم بین واحدهای مختلف شهرداری در جهت خدمت رسانی کامل وشایسته به مسافران نوروزی و کاروانهای راهیان نور است.

مهندس کمایی افزود : شهرداری بندرماهشهر تمام توان و تلاش خود را در جهت توسعه و رفع مشکلات و معضلات شهری قرار داده است و خاطر نشان نمود فرماندار محترم در کلیه امور شهری یار و پشتیبان مجموعه شهرداری بوده ، و بسیاری از مشکلات را با مساعدت ایشان و ریاست محترم شورای اسلامی ودیگر اعضاء در شهر مرتفع نموده ایم .

ایشان در پایان اظهار داشتند: اولین جلسه ستاد نوروزی درهفته آینده جهت هماهنگی هر بیشتر واحدهای مختلف در شهرداری تشکیل خواهد شد.

در این جلسه سپس مهندس سلطانی ریاست محترم شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، پس از عرض سلام وخیر مقدم به فرماندار شهرستان، طی اظهاراتی، از تلاشها و اقدامات ویژه شهردار و مجموعه شهرداری در انجام امور شهری و توسعه شهر تقدیر و تشکر نمود.