سرپرست جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری منصوب شد

خورنا بیژن عالی پور با صدور حکمی، کوروش محمدی را به عنوان سرپرست جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری منصوب و از خدمات بیژن خدری مدیرعامل پیشین این شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تقدیر کرد.

کوروش محمدی دارای مدرک مهندسی نفت و فوق لیسانس مهندسی حفاری است که پیش از این چهار سال مدیر فنی شرکت آغاجاری بوده و قبل از آن نیز رئیس مهندسی تولید، رئیس مهندسی بهره برداری و رئیس مهندسی فرآورش این شرکت بوده و ۲۲ سال سابقه خدمت دارد.

همچنین معاون «امکان سنجی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه های» مدیریت برنامه ریزی تلفیقی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شد.

غلامحسین بابادی مدیر برنامه ریزی تلفیقی این شرکت با صدور حکمی عبدالرضا دسومی را به عنوان معاون خود در امکان سنجی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها منصوب کرد.

عبدالرضا دسومی با ۳۶ سال سابقه فعالیت در بخش های مختلف صنعت نفت و لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه شیراز؛ پیش از این به عنوان رئیس امکان سنجی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها و همچنین کارشناس ارشد مدیریت برنامه ریزی تلفیقی مناطق نفتخیز جنوب مشغول به کار بوده است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی مناطق نفتخیز جنوب همچنین در بخشی از این حکم از خدمات محمد شاه شجاع که قبلا مسئولیت این معاونت را به عهده داشته و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل آمده نیز تقدیر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *