خوزستان بار دیگر یکی از فرزندان خود را بدرقه کرد

خورنا استان شهید پرور خوزستان که هنوز یاد آور دوران دفاع مقدس است روز سه شنبه یکی دیگر از فرزندان عزیز خود را تا عرش و ملکوت بدرقه کردد تا به دنیا نشان دهند دروازه شهادت هنوز باز است.

اری امروز بار دیگر یکی از شیرمردان عرصه شهادت بر دوش مردمانی دلاور پرور از خاک تا افلاک بدرقه شد تا بار دیگر بوی عطر و گلاب شهادت را در فضای روحانی خوزستان نشر دهد و چشمان خواب زده دنیویان را باز نماید.

سردار تقوی که هنوز آوازه رشادتهاییش در زمان دفاع مقدس در کوی و برزن استان خوزستان زمزمه می شود امروز بر روی دستان مردمانی تشییع شد که بیش از ۲۳ هزار عزیز خود را در دوران دفاع مقدس در همین استان زر خیز تشییع و بدرقه کردند.

آری سردار تقوی که امروز مهمان پدر و برادر شهیدش می باشد گر چه غریبانه به دست گروه متحجر و بی دین داعش به شهادت رسید ولی با استقبال با شکوه دوستانش مواجه شد تا بدرقه ای در خور و تحسینش انجام شده باشد.

امروز اهواز مهد شهادت و دروازه تشیع بار دیگر شهیدی را بدرقه کرد که در دفاع از ارشهای دینی و اسلامی و در راه دفاع از ارزشها و آرمانهای مقدس دینی به شهادت رسیده بود تا به دنیا ثابت کند که تقویها هنوز در ایران اسلامی و در خوزستان غیور بیدارند و آماده جانفشانی در راه اسلام عزیز هستند.

امروز همرزمان شهید تقوی آمده بودند که به دنیا اعلام کنند که گر چه تقوی ها را از دست داده اند ولی راه آنان همچنان تداوم داشته و تا بر افراشته شدن پرچم عدل و اسلام به دست صاحب عصر (عج) از پای نخواهند نشست.

امروز حسینه عاشقان ثارالله اهواز شاهد بزرگ مردی دیگر از تبار شهدای اسلام بود تا تداوم راه شهدا را بار دیگر فریاد بزند و اعلام کند که شهدای راه دین و آزادگی در اهوازسر افراز، آماده اند تا راه را برای بشریت هموار می کنند.

امروز همرزمان شهید تقوی که در فراق عزیزشان تنها اشک و سکوت را همراه وی کرده بودند تا دروازه ملکوت بدرقه اش کردند و اعلام کردند که لحظه ای در تداوم راهش درنگ نخواهند کرد.

حاج صادق آهنگران که ناله و فریادهای سوزناکش در هشت سال دفاع مقدس آرامش بخش دلهای رزمندگان بود امروز تنها تسلی بخش همرزمان شهید حمید تقوی بود تا بار دیگر زمزمه هایش لبیک یا حسین را برای آنان تداعی کند.

اهواز سربلند امروز در حالی فضای حزن انگیز برای همرزمان شهید تقوی و عاشقان شهادت داشت که بار دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس را در اذهان همگان زنده کرد تا یاد شهدای عزیز آن دوران نیز بار دیگر در ورق خاطرات تازه شود.

آری امروز همه آمده بودند تا به دنیا نشان دهند که فرزندان خمینی کبیر/ره/ که پشت سر رهبر فرزانه انقلاب قرار دارند هر زمان که دینشان و ارزشهای آنان مورد تعرض قرار گیرد از جانشان برای نجات آن مایه خواهند گذاشت.

سردار شهید حمید تقوی فر از فرماندهان قرارگاه رمضان از اهالی منطقه فقیر نشین کوت عبدالله و روستای ابودبس در جنوب اهواز که پدر و برادرش نیز در دوران دفاع مقدس به خیل شهدا پیوسته اند اوایل هفته جاری توسط گروه تروریستی داعش در سامرای عراق به شهادت رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهید تقوی فر در ماموریت مشاوره به ارتش و نیروهای داوطلب در عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه سامرا به شهادت رسید.

مرجع / ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *