۱۵۰ میلیارد ریال صرف بهسازی و عمران شهری شوش شد

خورنا فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف عمران شهری شوش شده است گفت: این اعتبار برای اجرای طرح نهضت آسفالت و بهسازی معابر شهری هزینه شده است.

رضا نجاتی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرداری شوش افزود: طی امسال بیش از ۵۰ هزار متر مربع آسفالت و ۱۲هزار متر مربع لکه گیری در سطح شهر شوش صورت گرفته است.

وی افزود: بهسازی و آسفالت مسیر گلزار شهدا ، خیابان شهروند ، بلوارامام خمینی (ره)، خیابان شهید رجایی با تامین ۵۵۰ تن قیر اجرا شده است.

نجاتی ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری شوش تاکید کرد طرح نهضت آسفالت تا بهسازی و آسفالت تمام خیابانها در مناطق مختلف این شهر ادامه یابد.

وی گفت: آماده سازی پیاده روی حاشیه بیمارستان نظام مافی ،لوله گذاری و زهکش مجاور فنی حرفه ای و تکمیل پارک خانواده و بوستان پردیس از دیگر طرح های عمران شهری طی امسال می باشد که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

فرماندار شوش اعتبار اجرای این طرح ها را بیش از ۴۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرماندار شوش برای ارتقای سطح خدمات از شهروندان خواست با پرداخت به موقع عوارض و مشارکت در امور شهری ، شهرداری را یاری کنند.

یوسف زمانی اصل شهردار شوش نیز طرح بهسازی و آسفالت کلیه معابر شهری را یکی از اولویت های این شهرداری در راستای رفاه و آسایش شهروندان عنوان کرد.

مرجع / ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *