لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری مسابقات جهانی در خرمشهر

خورنا سعید حاجیان صبح امروز در نشستی مشترک با امین صابری سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر در محل فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر پیشینه قدیمی و روشن دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس این شهر و مردمانش با استقامت و صبوری خویش، آبرودار این مرز و بوم بوده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب خرمشهر برای میزبانی برگزاری مسابقات جهانی باستانی و پهلوانی، تاکید کرد: برگزاری مسابقات جهانی در چنین شهری، رویداد بزرگی است که می‌تواند گوشه‌ای از عظمت و شکوه این شهر قهرمان را به جهان نشان دهد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر با تاکید بر لزوم بررسی دقیق و همه‌جانبه مسائل مرتبط با برگزاری این دور از مسابقات جهانی، عنوان کرد: باید در این باب نگاه جزئی‌نگر داشته و سعی شود کوچکترین امور را از قلم نیانداخت.

حاجیان با بیان اینکه برای پیشبرد هر چه بهتر کارها باید نگاهی کاربردی داشت، عنوان کرد: باید در این رابطه از توانایی‌های افراد خبره، کارکشته و دلسوز بهره برد.

وی بر تشکیل کمیته‌های تخصصی برای برگزاری مسابقات جهانی باستانی و پهلوانی اشاره کرد و آن را امری ضروری خواند و افزود: این امر باید هرچه سریع‌تر و با دقت هر چه بیشتری صورت گیرد و وظایف کمیته‌ها باید به روشنی مشخص شده و به تمام جنبه‌های کار دقت کرد.

معاون فرماندار خرمشهر اضافه کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهری و حتی استانی بر پایه تعامل و همدلی در انجام هر چه بهتر این ماموریت با توجه به ملی بودن این کار یک الزام است.

حاجیان، ورود منطقه آزاد اروند با هدف احیای ظرفیت‌های مختلف منطقه از جنبه‌های گوناگون از جمله ورزش را ارج نهاد و گفت: منطقه آزاد اروند با ورود پرقدرت خود در زمینه‌های مختلف فرهنگی و برگزاری انواع جشنواره‌ها و همچنین قبول میزبانی مسابقات ورزشی جهانی در مدت اخیر گامی بلند و تاثیرگذار در معرفی منطقه برداشته است.

وی در پایان برگزاری این دور از مسابقات جهانی را یک فرصت ویژه برای خرمشهر دانست و خاطرنشان کرد: باید مردم را از چنین رویداد مهمی مطلع ساخت و در این راستا، تبلیغات محلی و رسانه‌ها می‌توانند بسیار کارآمد باشند.

امین صابری سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر در پایان نیز بر آغاز کار عمرانی در مجموعه جهان‌آرای خرمشهر خبر داد و بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در این راستا تاکید کرد.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *