شهردار اهواز: با تدبیر و تحمل از حاشیه ها عبور می کنیم/ خودداری سیدخلف از واکنش به سخنان یک نماینده

خورنا فصل الخطاب همه اقدامات، قانون است و هرگونه قانون گریزی و استفاده ابزاری از قانون قابل پذیرش نیست.سیدخلف موسوی شهردار اهواز در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درخصوص سخنان یکی از نمایندگان شهر اهواز گفت: معتقدم حجم مشکلات و کمبودها آن چنان وسیع و گسترده است که اگر مدیری قصد خدمت رسانی و مدیریت جهادی و کسب رضایت مندی عمومی دارد دیگر وقتی برایش باقی نمی ماند تا آن را صرف برخی مسائل نماید که ناشی از سوء تفاهمات بی حاصل است.

شهردار اهواز گفت: انتظار مردم و شهروندان از مسئولین ، تلاش ، خدمت رسانی بی منت و دوری از تنش، بحران و اتلاف انرژی است.

موسوی اضافه کرد: اختلافات میان مسئولین ، دلسردی آحاد جامعه را منجر خواهد شد، مردم را نسبت به انگیزه های مدیران خدمت رسان بدبین می کند و اعتماد عمومی را که بزرگترین پشتوانه فعالیت های مدیران و مسئولان است ، خواهد کاست.

شهردار اهواز تصریح کرد: همان گونه که نمایندگان مردم باید با وحدت، همگرایی و استفاده از همه ظرفیت های ملی و منطقه ای و استانی یاری رسان مدیران اجرایی و شهری باشند، ما نیز آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری و حرکت جمعی مبتنی بر تامین منافع عمومی اعلام می کنیم.
موسوی از هرگونه اظهار نظر پیرامون سخنان نماینده مذکور خودداری کرد و گفت: مردم ما تحمل تنش و اختلاف آفرینی را ندارند. ما باید باری از دوش مردم برداریم نه اینکه با اظهارات تنش زا آرامش ذهنی در افکار عمومی را مخدوش کنیم.
شهردار اهواز با بیان این مطلب که فرصت مطالعه دقیق اظهارات مذکور را پیدا نکرده ام ، خاطرنشان ساخت: به طور کلی عرض می کنم که در دوره مدیریت بنده فرآیند حرکت ناوگان خدمت رسانی در شهرداری اهواز بر اساس بودجه سالیانه مصوب شورای محترم اسلامی شهر و برنامه های بالادستی صورت گرفته است و هرگونه پروژه و طرحی با اخذ نظرات کارشناسی و پیوست های فنی ، وفق قوانین و مقررات تعریف و اجرا شده است. بنابراین ادعای سلیقه ای بودن اقدامات یا در جهت اهداف خاصی بودن را با جدیت تکذیب کرده و آن را ظلم جدی به مدیریت شهری می دانم.
سیدخلف موسوی ادامه داد: برای من سئوال است که چرا در شرایط حساس کنونی به جای همراهی و مساعدت شاهد بیان برخی موضوعات به شکل مبهم و ابهام آمیز هستیم و امیدوارم دوستان جواب قانع کننده ای برای این سئوال داشته باشند.موسوی اظهار داشت: عملکرد شهرداری اهواز، مستند ، قابل ارائه و ارزیابی و کاملا شفاف است و آمادگی پاسخگویی به همه شهروندانی که درخصوص روند پروژه ها یا اقدامات پرسش یا سئوالاتی دارند، وجود دارد . بنابراین انتظار داریم دوستان در فضایی صمیمی و با همدلی بر توان جبهه خدمت در شهرداری اهواز بیافزایند و بنده برای همه خدمتگذاران نظام اسلامی آرزوی موفقیت دارم.

شهردار اهواز در پایان گفت: امروزه مدیریت شهری با مشکلات و چالش های جدی نظیر حمل و نقل و ترافیک، سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی و همچنین کمبود بودجه و اعتبارات و فاینانس قطار شهری روبروست و از همه مسئولان و نمایندگان استان که توان و ظرفیتی دارند، انتظار می رود در این زمینه به مدیریت شهری مساعدت نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس شاید بنده خدا جوابی برای گفتن نداره چکارش دارید؟