قاسم امیری عضو کمیته سرمایه گذاری بندرماهشهر شد

خورنا معاون مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان بندرماهشهر به عضویت کمیته سرمایه گذاری این شهرستان منصوب شد.

به گزارش خورنا، فرماندار شهرستان بندرماهشهر در حکم خود چنین آورده است: با عنایت به ضرورت راه اندازی و فعال نمودن کمیته سرمایه گذاری شهرستان بندرماهشهر، بدینوسیله جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کمیته مذکور منصوب می گردید.

منصور قمر در ادامه ی این حکم آورده است: امید است با همراهی دیگر اعضا و دبیر کمیته در شناسایی و جذب سرمایه گذار  و بهره وری از ظرفیت های شهرستان اهتمام ورزیده و در تحقق اهداف آن کوشا باشید.

راه اندازی این کمیته چندی پیش توسط فرمانداری ماهشهر کلید خورده بود. همچنین در راستای به ثمر رساندن اهداف این کمیته، ماه پیش هیاتی از فعالان اقتصادی کشور ویتنام به این شهرستان دعوت شده و از نزدیک با ظرفیت های صنعت پتروشیمی در این شهرستان آشنا شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سرمایه گذار ما نفهمیدیم بالاخره کمیته سرمایه گذاری کارش چیه!؟ چند ماه پیش چند نفر از ویتنام اومدن برا سرمایه گذاری آبادان حالا مسولین ماهشهر همشون میگن هییت ویتنامی ! در ضمن هیچ قراردادی هم نبستن.بس کنید این همه دروغ وتبلیغ تکراری رو...
  • احسان طباطبايى باز هم انتصاب سیاسى